  • Data: 2010-08-30 16:36:14
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > i jest dylemat Picasso Grand uzywany, czy nowy Berlingo/Partner z naciskiem na
    > Puga, bo tanszy ;).

    Bierz nowego Peugeota :)
    Mam podobnego - w starej budzie - 1.6 HDI 90KM (2007 rok).
    A ten nowy ładniejszy i ciut większy :) - za to z tym samym
    sprawdzonym silnikiem.

    Przy dzieciakach odsuwane drzwi - super sprawa - nie trzeba dzieciaka
    "łamać", ani nie ma problemu że się głową walnie o górną krawedź,
    jak się wsadza do fotelików. Na parkingu też nie ma problemu, jak
    ktoś blisko, ciasno zaparkuje, odsuwasz drzwi i masz wygodny dostęp.

    Tylna klapa - autko wysokie, więc bez problemu można stać i pakować
    zakupy... a w czasie deszczu czy śniegu na głowe nie leci ;).

    Spalanie - bardzo niewielkie - mi średnio (głównie po Warszawie,
    ale bez przesadnych korków - trasa Toruńska, ale nie w godzinach
    największych korków) - pali ok. 5,8l

    Minus - autko wysokie, więc przy wyższych prędkościach pali swoje.
    Przy 90km/h wg komputera 4.5l, ale przy 110km/h juz 6.5l wg komp.
    Ale ogolnie - jak na te gabaryty to naprawdę spalanie jest super
    niskie i zawsze wydawało mi się to nieralne do osiągnięcia
    (wszystkie poprzednie autka paliły średnio ok 10l - fakt że benzyny)

    Ale nie ukrywajmy, do szybkiej jazdy to on się średnio nadaje.
    (spalanie, szum powietrza)

    Do minusów można też zaliczyć dość słaby lakier - tzn pewnie wszystkie
    nowe (wodne) tak mają - ale to mój pierwszy samochód, na którym
    faktycznie pozostały ślady po ptasich kupach (srebrny metalic).

    Na razie 62.000km i odpukać - nic się nie dzieje - no może
    linkę sprzęgła wymienię, bo czesem nie odpuszcza idealnie pedału
    do końca.

    Więc ja bym brał Partnera :)

    Jak masz jakieś konkretne pytania, dawaj znać,

    Pozdrawiam,
    Aleksander.