  • Data: 2010-08-30 17:26:34
    Temat: Re: Jakie kombi? dla rodziny
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > silniki takie sobie (HDI 90KM) można o nich wiele powiedzieć, ale nie
    > to, ze są trwałe.Zawieszenie delikatne zwłaszcza z przodu. Sporo
    > zakamarków konstrukcyjnych w których za jakiś czas pojawi się korozja bo
    > , nie ma odprowadzenia z nich wody/wilgoci

    mowa o nowym Tepee/Berlingo?

    90 Hdi broni sie tym, iz niema DPF'a i dwumasowki, filtra osobiscie nie
    przerabialem, ale znajomi jezdzac po miescie maja niezly ubaw z tym pseudo
    ekologicznym szitem, dwumasowke przerabialem juz dwa razy i kosztem komfortu
    wole rozwiazania tansze

    ogolnie to auto marzen, powino byc na lancuchu, bez filtra i dwumasowki,
    palace max 6 l w miescie oraz aby sie niepsulo i bylo pakowne, ale wiadomo...
    trzeba zejsc na ziemie pierwsze waruni seplnia obezny blid, ale lekko mowiac
    przyciasnawy jest

    > Ale pewnie to będzie dla Ciebie najmniejszy problem bo po paru latach
    > sprzedaż i kupisz inne zanim się posypie.

    heh, nie jestem krezusem o nie, ale chcialbym zawsze jezdzic nowymi i tak po 3
    max 4 latach je sprzedawac i znowu nowy ;) ale te czasy chyba juz minely

    majac auto od nowosci, dbane ale nie przesadnie, majace 4-5 lat, wyglada
    praktycznie jak nowe, poza kilkoma ryskami na zderzakach.blachach od jelopow
    na parkingu pod supermarketem, mozna rzec ze dopiero co sie dotarlo, to jednak
    ekonomia goni, i albo sprzedawac teraz, albo juz zostawic zonie niech dojezdzi
    do zlomowania ;)