    From: "Tomek" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon do słuchania muzyki?
    Date: Sat, 19 Jun 2010 12:18:56 +0200

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał

    > oh przepraszam Cię za brak jakże ważnego przecinka :) mea culpa Mądrości Ty :)

    Przecież przecinek nie zmieniłby sensu zdania, trzeba było napisać:
    "czy ładowarka miała przelotkę czy były podłączone SAME słuchawki",
    wtedy byłoby logicznie. Inaczej słowa "przelotka" i "słuchawkę" odnoszą się
    wciąż do "ładowarki" a nie do telefonu. Czy dalej nie rozumiesz i będziesz
    odwracał kota ogonem. Ale to oczywista przypadłość Polaczka udawać
    głupiomądrego, szczególnie jak się ma wokół siebie niedouczonych popleczników.