  • Data: 2012-03-13 15:22:19
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > A wyswietlanie filmow z wielu stron inetowych?

    Z jutuba działa. Inne może w końcu też się nauczą.

    > A logowanie i peracje na kontach wielu bankow?

    U mnie działa.
    Co to za durne banki robią serwisy transkacyjne w dziurawym i nietabilnym
    flashu?

    > Niestety, dopoki flesz nie wyleci definitywnie z internetu dopoty wole
    > go miec w telefonie niz nie miec.

    Prędzej wyleci, jak się z niego przestanie korzystac i flashodawcom obroty
    spadną.

    > Acha :) Wyglada ze raczej truskawki slodzikiem, takim sterylnym.
    > Na twarzy na ulicy tez nosisz maseczke? Bo to takie wulgarne
    > wystawiac oblicze na choroby i zagrozenia tego swiata :)

    Jak chcesz się silić na analogię, to bliższe byłoby wtykanie interesu bez
    gumy w otwory obcych osób.

    W cudze komputery to strach pendrajwa wkładać, a co dopiero cały dysk z
    wszystkim swoimi danymi.