  • Data: 2012-03-15 09:32:17
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-15 01:26, Skrypëk wrote:

    > Tym bardziej podziękuję, postoję. Już wolę mieć nierozbieralny telefon,
    > przynajmniej nie będzie trzeszczał.

    > To nie jest jedyny model z 16GB pamięci. Np. HTC Titan jest jeszcze.

    > Wybrałeś najcięższe kraje i naciągasz. Nie wszystkie europejskie kraje
    > mają po kilkaset MB dróg, niektóre mają raptem kilkadziesiąt. I na
    > jednej wyciecze całego kontynentu nie zwiedzisz.

    > Do słuchania w samochodzie jest radio. Z telefonu to lud słucha muzyki w
    > autobusach.

    > Przecież smartfony nie są do grania! Ani tym bardziej do zdobywania
> [...]

    Ta Skrypek, w zasadzie takiej odpowiedzi sie spodziewalem: telefon nie
    jest do tego, do tego tez nie no i do tego takze sie nie nadaje. Reszta
    to naciaganie a osoby nie zgadzajace sie z Toba sa naciagaczami.
    Motyw 500zl za dodatkowe 16GB zgrabnie pominales.
    Ok, baw sie dobrze w swoim swiecie, powodzenia :]