  • Data: 2012-03-14 14:19:02
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:

    >U mnie działa.
    >Co to za durne banki robią serwisy transkacyjne w dziurawym i
    >nietabilnym flashu?

    Chyba zadne ... tym niemniej co proponujesz lepszego w zamian ?
    Dziurawa i niestabilna wbudowana przegladarke ?
    Opere Mini ? Zapewne tez dziurawa, czasem niestabilna, a w ogole to
    strach sie dzielic haslem :-)

    Na szczescie jak widac nie ma komu proponowac :-)

    >Prędzej wyleci, jak się z niego przestanie korzystac i flashodawcom
    >obroty spadną.

    Szczegolnie tym co na pierwszej stronie maja flasha i nic wiecej.

    >W cudze komputery to strach pendrajwa wkładać, a co dopiero cały dysk
    >z wszystkim swoimi danymi.

    Juz sie gubie kto tu co napisal i co chce powiedziec, tym niemniej to
    udostepnianie po wifi to w jakiej formie jest/ma byc ?

    Pomysl ciekawy, czasem potrzebny, tylko zabezpieczenia powinny byc
    lepsze niz MS potrafi wymyslec :-)

    J.