  • Data: 2012-03-15 11:39:21
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Gdybys wykazywal tyle skupienia i ogarnial sie tak czesto jak
    > sugerujesz to innym

    Bardzo rzadko takie coś sugeruję. Tylko kiedy mam ochotę wyszydzić
    podlubelskie androidziarskie słownictwo.

    > zauwazylbys pewnie, ze kazdy bedzie uzywal
    > telefonu w sposob ktory mu odpowiada a nie zgodnie z Twoimi normami.

    No przecież o tym właśnie mówię. Jeden bedzie używał nawigacji, drugi będzie
    oglądał filmy, trzeci słuchał muzyki a czwarty robił słit-focie.
    A nie zgodnie z twoimi normami wszystko naraz.

    > Gdy cos jest niewygodne stosujesz hiperbole, ja podalem tylko 4-5
    > krajow, ktore nie sa ani odlegle ani najwieksze na swiecie a leza
    > bardzo blisko.

    Wcale nie wymieniłeś najbliższych. Celowo wybrałeś te z największą siecią
    dróg.

    > " Skup się:" dziecko nie musi ogladac filmu podczas jazdy samochodem a
    > nie kazda trasa wymaga nawigacji. "Czy to jest aż takie trudne do
    > "ogarnięcia"?"

    To ty się skup: nikt potrzebuje w telefonie 5GB map, 5GB filmów, 5GB muzyki,
    5GB zdjęć i 5GB nagrań jednocześnie.

    > Nie odczuwam tez potrzeby regularnego usuwania plikow bo brakuje
    > pamieci.

    A co zrobisz jak przekroczysz 48GB?
    Przecież tobie nawet tyle nie wystarczy, bo zaraz odkryjesz że jeszcze
    możesz mieć mapy USA, więc uznasz że musisz mieć.

    > Pozwolisz, ze bede uzywal telefonu jak mi sie podoba?

    A ty pozwolisz, że zdrowi ludzie kupią sobie telefon z 8 lub 16GB pamięci i
    nie załadują na niego 5GB niepotrzebnych map?

    > Ten argument tez mi sie podoba: "Do słuchania w samochodzie jest
    > radio. Z telefonu to lud słucha muzyki w autobusach." Jesli juz
    > przyjmujesz postawe pro spoleczna broniac przecietnego Kowalskiego to
    > musialbys pozabierac biale sluchwki tym wszystkim ludziom na ulicach,
    > wyczyscic pamiec z mp3 i wrzucic zapetlony tekst do Siri: "Do
    > słuchania w samochodzie jest radio. Z telefonu to lud słucha muzyki w
    > autobusach."

    Ale dlaczego ja miałbym im cokolwiek robić? Oni sobie doskonale radzą bez
    nawigacji po całej Europie w telefonie i są szczęśliwi. A ty im chcesz
    wcisnąć 5GB niepotrzebnych map i sprzedać kartę. Po kiego wała?