  • Data: 2012-03-15 12:36:55
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-15 12:39, Skrypëk wrote:

    > Bardzo rzadko takie coś sugeruję. Tylko kiedy mam ochotę wyszydzić
    > podlubelskie androidziarskie słownictwo.

    > No przecież o tym właśnie mówię. Jeden bedzie używał nawigacji, drugi
    > będzie oglądał filmy, trzeci słuchał muzyki a czwarty robił słit-focie.
    > A nie zgodnie z twoimi normami wszystko naraz.

    > Wcale nie wymieniłeś najbliższych. Celowo wybrałeś te z największą
    > siecią dróg.

    Jedyne kraj odstajacy od polskiej granicy to GB, reszta to bezposredni
    sasiedzi, no ni mow prosze ze Slowaczja czy Czechy to kraje z najwieksza
    siecia drog.

> [...]
    > muzyki, 5GB zdjęć i 5GB nagrań jednocześnie.

    > A co zrobisz jak przekroczysz 48GB?
    > Przecież tobie nawet tyle nie wystarczy, bo zaraz odkryjesz że jeszcze
    > możesz mieć mapy USA, więc uznasz że musisz mieć.

    > A ty pozwolisz, że zdrowi ludzie kupią sobie telefon z 8 lub 16GB
    > pamięci i nie załadują na niego 5GB niepotrzebnych map?

    > Ale dlaczego ja miałbym im cokolwiek robić? Oni sobie doskonale radzą
    > bez nawigacji po całej Europie w telefonie i są szczęśliwi. A ty im
    > chcesz wcisnąć 5GB niepotrzebnych map i sprzedać kartę. Po kiego wała?

    Alez ja niczego nie chce narzucac, nie mam tez udzialow w produkcji kart
    SD. W kazdej naszej polemice nadmieniam, ze dla kazdego cos dobrego. Ty
    jednak tego nie przyjmujesz zarowno w temacie systemu operacyjnego jak i
    nawet slotu kart pamieci, ktory w przypadku wlutowanej pamieci nie musi
    byc nawet uzyty. Jego posiadanie nie wplywa na cene a z pewnoscia
    podnosi teoretyczna/praktyczna funkcjonalosc telefonu, zaeleznie od
    potrzeb uzytkownika.