  • Data: 2012-03-15 11:00:38
    Temat: Re: Jaki telefon
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zwykle nie zrozumiałeś odpowiedzi. Skup się:
    > Żaden telefon na świecie nie nadaje się do robienia wszystkiego naraz,
    > nie pomieści jednocześnie planów wszystkich miast na świecie, całej
    > biblioteki z amazona i wszystkich filmów z torentów. A nikt normalny nie
    > będzie stawiał mu takich wymagań, bo jeden telefon komórkowy zazwyczaj
    > służy jednej osobie o konkretnych zainteresowaniach i potrzebach a nie
    > całej rodzinie.
    > Czy to jest aż takie trudne do "ogarnięcia"?

    Gdybys wykazywal tyle skupienia i ogarnial sie tak czesto jak sugerujesz
    to innym zauwazylbys pewnie, ze kazdy bedzie uzywal telefonu w sposob
    ktory mu odpowiada a nie zgodnie z Twoimi normami. Gdy cos jest
    niewygodne stosujesz hiperbole, ja podalem tylko 4-5 krajow, ktore nie
    sa ani odlegle ani najwieksze na swiecie a leza bardzo blisko. Wolisz
    sprawe przejaskrawic piszac o calym swiecie i kazdym miescie. Nie
    wspomnialem rowniez o "całej biblioteki z amazona i wszystkich filmów z
    torentów."

    > Naciąganiem jest twierdzenie, że na mapy w telefonie potrzeba kilku GB,
    > że należy mieć w telefonie dwa filmy nawet jak się nie lubi ich oglądać
    > itd.
    > Jakimś w ogóle matactwem i krętactwem jest twierdzenie, że ten sam
    > telefon będzie jednocześnie robił w podróży za nawigację i telewizor dla
    > dziecka. No przecież się nie rozdwoi.

    " Skup się:" dziecko nie musi ogladac filmu podczas jazdy samochodem a
    nie kazda trasa wymaga nawigacji. "Czy to jest aż takie trudne do
    "ogarnięcia"?"
    Nie odczuwam tez potrzeby regularnego usuwania plikow bo brakuje
    pamieci. Pozwolisz, ze bede uzywal telefonu jak mi sie podoba?
    Ten argument tez mi sie podoba: "Do słuchania w samochodzie jest radio.
    Z telefonu to lud słucha muzyki w autobusach." Jesli juz przyjmujesz
    postawe pro spoleczna broniac przecietnego Kowalskiego to musialbys
    pozabierac biale sluchwki tym wszystkim ludziom na ulicach, wyczyscic
    pamiec z mp3 i wrzucic zapetlony tekst do Siri: "Do słuchania w
    samochodzie jest radio. Z telefonu to lud słucha muzyki w autobusach."