    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki telefon
    Date: Mon, 12 Mar 2012 15:49:54 +0100

    W dniu 2012-03-12 00:14, to pisze:

    > Myślę, że nie masz tego, nie przyzwyczaiłeś się do wygody takiej
    > konstrukcji telefonu i dorabiasz ideologię. :>

    nie - po prostu - jak napisalem wczesniej - glownie siedze trzymajac tel
    w rece(rekach) wiec pochylosc ekranu w tym przypadku jest dla mnie
    rzecza na ktora nie zwracalem uwagi.
    Wybacz, ze nie dostrzeglem tej zalety;)

    > Jeśli wygodniej Ci wpisać kilka stron samymi kciukami lub patrząc na
    > leżący płasko ekran to cóż... Twoja opinia jest rzeczywiście bardzo
    > subiektywna. :-)

    wygodniej jescze by mi bylo pisac rysikiem uzywajac graffiti jak w
    PalmOS (szybkosc nie ustepowala pisaniu odrecznemu na kartce).
    Na chwile obecna jako podstawowa klawiature mam graffiti (ew. przelaczam
    ja gestem na swype jak potrzebuje).
    Niestety grafiiti androidowe nie moze nawet lizac butow grafitti jakie
    bylo zaimplementowane w PalmOS (def. wlasnych skrotow oraz szybkosc
    reakcji).

    A wracajac do e7 - jest jednak cos czego zaluje, ze nie mam obecnie -
    zlacze fizyczne hdmi (nie celem podlaczenia do tv ale do rzutnika).
    No i jeszce usb host (to by sie moze i przydalo czesciej - ale z dwoch
    w/w gdybym mial wybierac - to wybralbym jednak zlacze hdmi).

    Musze sie rozejrzec za jakims rzutnikiem z dlna (moze takie juz sa) :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)