    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Date: Fri, 18 Jan 2013 13:54:46 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail c...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Numer we freeconet'cie to poniżej 2PLN miesięcznie.
    >
    > Jakość? Z aero nie mam doświadczeń, więc nie wiem, na OFnK używam
    > bezproblemowo i nie różni się to od jakości GSMa zwykłego. Fakt, że
    > Wawa, nie wiem jak jest gdzieś gdzie nie ma Aero, bo tam i OFnK może
    > mieć tylko EDGE'a i wtedy to... zima.

    Chciałbym ogolnie odpowiedzieć o pomyśle voip.
    Technologii się nie boję, ale akurat tego nigdy nie dotyykałem więc nawet
    nie wiem, co musiałbym kupić. Rozumiem, że zamówić kartę aero. ok?
    Ale co dalej?
    Gdyby ktoś podjął się łopatologicznego wymienienia kosztów sprzetu oraz
    comiesięcznych opłat i korzyści to byłbym bardzo dzwięczny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać