  • Data: 2013-01-18 13:35:23
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
    z dnia: 2013-01-18 07:56:
    > Ha, pewnie ze mozna skrzyneczke, modem 3g itp; ja na przeczekanie do
    > konca umowy myslalem o np. jakims Androidzie z komisu. Bo oczywiscie,
    > ze mozna postawic infrastrukture, ktora bedzie w miare bezobslugowa,
    > ze zdalnym wjazdem (po tym orange, czy cos innego masz?), backupem
    > GSM
    No akurat u staruszków dałem im internet z jakiejś TV co i tak już
    mieli, bo to i tak taniej wychodziło niż TPsa. Sam używam 6 numerów
    VoIPowych, ze względu na specyficzną działalność i do tego jeszcze moje
    chorobliwe społecznictwo, musiałem jakoś podzielić klientów i sprawy
    prywatne/społeczne. Całość na Androidach (LG GT540 i Xperia X10mini)
    "podłączona" (nie ma w nich kart, chodzą w trybie samolot z włączonym
    WiFi) do HotSpota na MR3020 (z OpenWRT) z modemem GSM i kartą, a jakże,
    OFnK :], daje się tym wszystkim zarządzać zdalnie... linux rulez. ;]

    > (wiem, wierzysz w voipy, ja korzystam z 3operow i jednak nie) tylko
    > to wtedy się niebiezpiecznie zacznie zblizac pod tysiaka.
    Używam IPfona i Freeconetu, nie mogę narzekać do lat, i "tysiaka" to bym
    za chiny nie wydał na infrastrukturę VoIPową, bo po co?
    MR3020 100PLN
    PAP2T 80PLN
    modem GS 60PLN
    i OFnK 30PLN

    + trochę wiedzy, ale też do zdobycia za free w necie.

    > A jak ma byc na przeczekanie, tanio, to się robi klopotliwie. I kazdy
    > ma gdzies prog, przy ktorym się w to nie chce bawic.
    Ja nie chciałem się bawić, jak TePsa rżnęła moich staruszków na 7 dych
    miesięcznie, oporni byli, bo wtedy jeszcze numeru się nie dało
    przenieść do VoIPa (teraz się daje) "bo tylu ludzi zna ten numer", jak
    im pokazałem, że za 70PLN to mogą gadać tyle, że ucho boli, to TePsa
    poszła się ...ać ;]

    Co więcej po rodzinie wszyscy już są w VoIPie i rozmowy rodzinne są za
    free, więc doładowują VoIP za 25 PLN raz na pół roku.

    Paweł