  • 1. Data: 2013-01-16 23:55:09
    Temat: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jakiś czas temu moja babcia zostałą nacięta przez przedstawiciela mri
    telecom czy jakoś tak i podpisała umowę, przenosząc numer z TP.
    Dzięki temu zamiast wcześniejszych rachunkó na poziomie 40zł, obecnie płaci
    70-100.
    Umowa niestety musi jeszcze kilka miesięcy trwać, ale chciałbym jej już
    teraz kupić jakiśprepaid, który obniży rachunki.

    Telefon mam, chodzi tylko o kartę.

    Pytanie, co będzie najtańsze?
    Czy jakaś sieć ma na karcie darmowe rozmowy na stacjonarki?

    Z góry dzięki za podpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 2. Data: 2013-01-17 00:26:48
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    wiadomości news:16012013.5D01326E@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    >
    > Telefon mam, chodzi tylko o kartę.
    >
    > Pytanie, co będzie najtańsze?
    > Czy jakaś sieć ma na karcie darmowe rozmowy na stacjonarki?

    play, jak jej znajomi i rodzinka w play
    jak inaczej to virgin

    erator/

  • 3. Data: 2013-01-17 00:57:11
    Od: a...@p...pl

    najtansze to bedzie wogole zrezygnowac z dzwonienia!

    1. powrot na lono TP Orange i za 49 zl/miesiac masz abonament "na
    kazdy dzien" - masz no limits: Polska, EU, USA/Kanada inne
    (Norwegia......) - na stacjonarne, ale komorki platne

    2. jezeli te 49 zl/miesiac przeznaczylbys na rozmowy via
    virgin/Lycamobile....to wydzie 258 min/miesiac za te 49zl. (< 3h
    godzina gadania).

    komorki i /stacjonarne rowno platne po 19gr/min

    3. jezeli linia tylko do odbierania, to TP Orange (na GSM) - abonament
    za 20 zl (trzeba kupic komorke lub bramke). - nie oplaca sie dzwonic,
    tylko odbierac. - numer na tej stacjonarnej komorce jest numerem
    stacjonarnym.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2013-01-17 05:55:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@d...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > play, jak jej znajomi i rodzinka w play
    > jak inaczej to virgin

    no własnie część ma w play, poza tym babcia trochę dzwoni na stacjonarki.
    Muszę zobaczyć, czy wp lay mają karte na której stacjonarne + play są za
    free.

    Dzięki, przeanalizuję play i virgin.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 5. Data: 2013-01-17 05:55:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > najtansze to bedzie wogole zrezygnowac z dzwonienia!

    Ze też nikt jeszczen a to nie wpadł... :)

    > 1. powrot na lono TP Orange i za 49 zl/miesiac masz abonament "na
    > kazdy dzien" - masz no limits: Polska, EU, USA/Kanada inne
    > (Norwegia......) - na stacjonarne, ale komorki platne

    abstrachując od faktu, iż pisałem, że jeszcze kilka miesęcy będzie
    obowiązywać umowa z mri czyli musiałbym wziąć nowy numer d TP (o ile się
    da) to w czym 49zł/m-c będzie lepsze od stanu darmowego w play gdzie
    również wszystkie stacjonarki są za free?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 6. Data: 2013-01-17 09:16:28
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 16 Jan 2013 22:55:09 +0000 (UTC), Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Telefon mam, chodzi tylko o kartę.
    >
    > Pytanie, co będzie najtańsze?
    > Czy jakaś sieć ma na karcie darmowe rozmowy na stacjonarki?

    Taka uwaga na boku, z doswiadczeniem z moimi rodzicami -- wez pod uwage,
    ze do starszej osoby dzwonia tez inne starsze osoby, ktorym
    niekoniecznie się przelewa i sprawienie takiej osobie komorki moze ja
    lekko odciac od znajomych telefonicznych.
    Ja bym wrocil do tepsy, albo: postawil jakiegos voipa na Aero2 (jak jest
    zasieg) z dodatkowym prepaidem z roczna waznoscia na wypadek jakiejs
    (odpukac) potrzeby dzwonienia na 112 etc.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2013-01-17 09:36:10
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Michal Tyrala
    z dnia: 2013-01-17 09:16:
    > Ja bym wrocil do tepsy, albo: postawil jakiegos voipa na Aero2 (jak
    > jest zasieg) z dodatkowym prepaidem z roczna waznoscia na wypadek
    > jakiejs (odpukac) potrzeby dzwonienia na 112 etc.
    A może w ogóle VoIPA na OFnK? Roczna ważność chyba na allegro już
    poniżej 30PLN, a wygadanie 6GB w rok byłoby niezłą sztuką.

    Paweł

  • 8. Data: 2013-01-17 10:44:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > już
    > teraz kupić jakiśprepaid, który obniży rachunki.

    A obnizy ? abonament zostanie ..

> [...]
    >niekoniecznie się przelewa i sprawienie takiej osobie komorki moze ja
    >lekko odciac od znajomych telefonicznych.

    zobacz,, 70-100 zl .. za tyle mozna miec komorke z nielimitowanymi
    rozmowami ..

    Druty sa drogie :-)

    >Ja bym wrocil do tepsy, albo: postawil jakiegos voipa na Aero2 (jak
    >jest
    >zasieg) z dodatkowym prepaidem z roczna waznoscia na wypadek jakiejs
    >(odpukac) potrzeby dzwonienia na 112 etc.

    Plan "na kazda kieszen" - abonament 32 zl, 0.20/min
    Plan "na weekend" - abo 41zl, rozmowy 18-8 i weekendy bezplatne.
    Plan "na kazdy dzien" - abo 49, rozmowy stacjonarne bezplatne.

    Nie mowie ze znajomych nie straci ... ale moze pora ich uswiadomic o
    cenach komorek :-)
    Inna sprawa ze komorka i cenniki to nie dla starszych ludzi ... ale
    stacjonarka tez nie :-)

    o, plan przyjazny, 18.45/mc, w tym 30 minut, a reszte z komorki :-)

    No chyba ze neostrade razem z kablowa TV polecac ..

    J.

  • 9. Data: 2013-01-17 10:50:31
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Jan 2013 09:36:10 +0100, Pawel G. wrote:
    > A może w ogóle VoIPA na OFnK? Roczna ważność chyba na allegro już
    > poniżej 30PLN, a wygadanie 6GB w rok byłoby niezłą sztuką.

    Aero2 jest do prawie konca 2016 za 27zł, a pasmo spokojnie wystarcza na
    SIPa. :-)
    Przy braku zasiegu Aero, to nie wiem czy voipowy interes ma sens (trzeba
    doliczyc koszty wejscia w voipa).

  • 10. Data: 2013-01-17 11:34:24
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 17 Jan 2013 04:55:00 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >Muszę zobaczyć, czy wp lay mają karte na której stacjonarne + play są za

    W play nie ma żadnej taryfy z darmowymi stacjonarnymi . W no limit
    możesz za 7pln dokupić bez ograniczeń ale sama taryfa trochę kosztuje.
    Jeśli chodzi o ofertę play prepaid to wygląda tak, że jest dostępny
    pakiet 100minut na stacjonarne za 5pln. Możesz w miesiącu aktywować
    max 3 takie pakiety. Pakiet jest ważny 30 dni, ale aktywowanie
    kolejnego przedłuża poprzednie pakiety. Pakiet można uruchomić w
    taryfie Play na kartę Lubię to i w straszych taryfach play fresh z
    roczną ważnością konta. Nie ma tego pakietu w taryfie play na kartę
    0zł w play dla jasności.
    Możesz sobie numer podpiąć pod play24 i uruchamiać zdalnie przez www
    ten pakiet bez problemu albo jak masz smartfona z androidem to też
    możesz to zrobić przez koma.
    Tyle że jak do babci będzie ktoś dzwonił to będzie drożej ale z
    drugiej strony babcia jak będzie dzwonić do play to będzie mieć taniej
    więc tak to wygląda.