  • Data: 2013-01-18 15:57:18
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2013 13:54:46 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    > Chciałbym ogolnie odpowiedzieć o pomyśle voip.
    > Technologii się nie boję, ale akurat tego nigdy nie dotyykałem więc nawet
    > nie wiem, co musiałbym kupić. Rozumiem, że zamówić kartę aero. ok?

    Jesli masz tam zasieg Aero2, jesli nie to inny net (wifi od sasiadow za
    flaszke np).

    > Ale co dalej?
    > Gdyby ktoś podjął się łopatologicznego wymienienia kosztów sprzetu oraz
    > comiesięcznych opłat i korzyści to byłbym bardzo dzwięczny.

    Najprosciej IMO jakis telefon z Androidem, ktory się dogada z Aero2
    (UMTS900), najlepiej (ale niekoniecznie) z Andkiem 4.0 lub wyzej. Ale
    pytanie czy babcia się odnajdzie w takim wariancie?

    Jakbys chcial zapiac telefon PTSN do skrzyneczki voip, to wariant
    budzetowy podał kolega obok. Pytanie jak masz daleko w razie wyjazdu do
    awarii ;-)

    Co do kosztow samych uslug: mozna to zalatwic jakims voip-prepaidem,
    gdzie na stacjonarki masz ~5gr/min brutto. Numer (do odbierania) mozesz
    miec nawet za darmo (actio.pl), albo za jakies pieniadze klasy kilka
    zl/rok. I niekoniecznie numer musisz miec u tego samego opera przez
    ktorego wychodzisz.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns