  • Data: 2013-01-18 21:43:50
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2013 20:56:37 +0100, Pawel G. wrote:
    > hehehe... bliżej 50 to ja jestem :|

    Moze to zle odebralem, ale wydawalo mi się, ze masz jakas frajde ze się
    poskladalo kilka klockow do kupy i to smiga. Ja tak mialem w technikum,
    teraz mnie takie akcje szczerze wkur* ;-) Zrobi się co się ma zrobic,
    ale tak szczerze wolalbym dac komus za to kase a samemu se pojsc w las
    polazic (wlasnie tak naprawiam CB, co 20lat temu bym nad oscyloskopem
    zaczal robic sam :-))
    Moze to przez prace w IT? Po godzinach się nie chce...

    > ale, jakby co to zarówno babcia (89 lat) jak i rodzice mają do tego GSMa
    > in emergency

    A jednak. Budzik, czytasz? Voip voipem, backup na nagle sytuacje musi byc.

    Finalny EOT, pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns