  • Data: 2013-01-18 15:39:46
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2013 13:54:47 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Osobnik posiadający mail n...@n...neostrada.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    >z firmą nie ma problemu - mogę wziąć na siebie.
    >A co daje ta taryfa?

    apropo tego wątku, wchodzą nowe taryfy do play, za 9 pln mamy darmo
    rozmowy i smsy w play przez cały okres umowy. Bez telefonu umowa na 12
    miesięcy. Do tego pakiet 200 minut do wszystkich na miesiąc za 10pln.
    Czyli za 19pln dostajemy 200 minut do wszystkich sieci i darmo w play.
    Tu więcej szczegółów:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nowa-oferta-abona
    mentowa-sieci-play,2,3,27314.html?cp=1