  • Data: 2013-01-18 20:11:42
    Temat: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2013 13:35:23 +0100, Pawel G. wrote:
    > No akurat u staruszków dałem im internet z jakiejś TV co i tak już
    > mieli, bo to i tak taniej wychodziło niż TPsa. Sam używam 6 numerów
    > VoIPowych, ze względu na specyficzną działalność i do tego jeszcze moje
    > chorobliwe społecznictwo, musiałem jakoś podzielić klientów i sprawy
    > prywatne/społeczne. Całość na Androidach (LG GT540 i Xperia X10mini)
    > "podłączona" (nie ma w nich kart, chodzą w trybie samolot z włączonym
    > WiFi) do HotSpota na MR3020 (z OpenWRT) z modemem GSM i kartą, a jakże,
    > OFnK :], daje się tym wszystkim zarządzać zdalnie... linux rulez. ;]

    Jacie, znasz Linuksa? :-) (sorry, ale nie umiem się tutaj zdobyc na wiecej ;-))

    > Używam IPfona i Freeconetu, nie mogę narzekać do lat,

    A masz na ten przyklad pewnosc, ze jak slyszysz ,,zajety'' to na pewno
    jest po drugiej stronie zajete? Bo akurat sygnalizacja w voipach
    pozostawia wiele do zyczenia. (a konkretnie do pytania, pare razy mialem
    zajetosc, gdy telefon na ktory dzwonilem byl wolny i nie zadzwonil).
    Albo masz szczescie, albo nie wiesz ze masz problem, albo masz niskie
    wymagania.

    > i "tysiaka" to bym
    > za chiny nie wydał na infrastrukturę VoIPową, bo po co?
    > MR3020 100PLN
    > PAP2T 80PLN
    > modem GS 60PLN
    > i OFnK 30PLN

    Takie pytanie z pozoru niezwiazane: jak daleko masz do rodzicow/dziadkow?
    Bo jasne, mozna jechac budzetowo jak się ma blisko, jak troche dalej to
    się dziadowskie oszczednosci zostawi na stacji paliw...

    Ja mialem u lokatorow router wifi za 80zl, po pol roku zostalem zmuszony
    go zmienic, tym razem na taki za ~250zl. Chodzi drugi rok. A do tego
    mieszkania mam ~300m, a lokatorow jakos zwykle mam dyche mlodszych niz
    ja (tzn z okolic 1985). I jakos z doswiadczenia zawodowego niespecjalnie
    mam zaufanie do skrzyneczki za stowe, z ktorej 30zl stanowi zasilacz.

    A taka sobie w miare realna zyciowo sytuacja -- po letniej burzy costam se
    przestalo dzialac. Trzeba się skomunikowac z rodzicami (jak?) i ustalic
    co konkretnie padlo (zeby jadac wziac na zamiane). Im mniejszego pająka
    tam zrobisz, tym latwiej od osoby 70+ się przez telefon (jakis dzialajacy)
    dowiesz co jest grane.
    Inna scenka -- padl prad. Jak się wtedy dzwoni do energetyki, albo
    (odpukac) wzywa pogotowie?

    Tak mozna dluzej, zycie stwarza tez takie problemy, ktorych nie ma w
    internetowych tutorialach...

    PS. Rodzicow masz chyba blizej 50 niz 70?

    PPS. Chyba EOT jak dla mnie powoli.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns