    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tani prepaid - rezygnacja ze stacjonarki
    Date: Thu, 17 Jan 2013 16:44:01 +0100

    > E, powaznie?
    >
    > Ze wzgledu na bezkosztowosc Aero myslenie o wydaniu kasy na bambetle do
    > voipa ma jeszcze sens, jak toto ma jeszcze cos eksploatacyjnie
    > kosztowac, to ja bym wybral jednak jakis tani abo w tepsie przewodowej.
    > Wystarczajaco jasno teraz?

    A nie lepiej w twmobile za 20zł 2w1 ?

    jakis rok temu miałem to kosztował bez telefonu zumowa na rok 20zł 2 w 1

    rozmowy na stacjonarny kosztować będą tyle samo co do tej pory i do babci
    tez inne babcie będa mieć tę samą cene
    a i numer stacjonarny zachowany będzie, teraz ja przeniosłem swoj numer do
    play i płacę 25zł
    drożej o 5zł ale cała rodzina ma w play i w związku z tym za darmo gadamy
    sobie do domowym numerem

    w erze chyba było jeszcze 60minut w tych 20zł
    ale trzeba sprawdizć czy coś się nie zmieniło no i era załatwia wszystkie
    formalności za babcię.

    aero2 srednio stabilne rozwiązanie i raczej był nie polecił, tam odłaczenia
    są co chyba godzinę o ile dobrze pamiętam,
    utrzymanie vooipa tez kosztuje a z jakością rozmów rówżnie bywa, starsza
    osoba musi mieć pewną usługę.