  • Data: 2021-06-17 11:50:09
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W czwartek, 17.06.2021 o 08:40, Mirek Ptak napisał:

    > No zęby zjadłeś :) WinCE? Ty zwariowałaś, czy trollujesz koleżankę?
    >
    > Co do meritum - też jeżdżę z dedykowaną nawigacją (TT), mimo, że mam w
    > samochodzie i telefonie - po prostu jest najwygodniej, ale WinCE? brrr :)

    Śmiejesz się jak głupi do sera, albo zwyczajnie głupiś. Od początku
    nawigacji samochodowej, wszystkie programy nawigacyjne bazowały na
    WinCE, poza nielicznymi opartymi na własnym systemie operacyjnym.
    I tak pozostało do dziś, choć doszedł Android. Wiodąca na polskim
    rynku AutoMapa wydawana jest obecnie w wersji na WinCe i na Androida,
    ale porównanie tych wersji pokazuje, że wersja androidowa jest uboższa
    w możliwościach, choć obie posługują się tą samą mapą.