  • Data: 2021-06-17 15:25:25
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2021 o 13:00, ALEX MR pisze:

    > Tak jak Android. Każdy sam pisze OS do swoich smartfonów, nieprawdaż?

    No ale co to ma wspólnego z tematem tej gałęzi? Co do WinCE to
    rzeczywiście się pomyliłem - ostatni wypust to 2013 - 8 lat temu 8.0

    Piszesz że to WinCE to podstawa nawigacji? Kojarzyłem iGo, teraz
    sprawdzając kiedy oststni WinCE się pojawił zobaczyłem jeszcze NavRoad -
    coś jeszcze?

    > Jak ma się wrócić coś co istnieje?

    Margines - nie napiszę, że nie ma nic, ale dostęp i jakość dostępnego
    oprogramowanie wg. mnie jest żadna.

    > Czyli też cudzy system.

    Do czego zmierzasz - że to WinCE? ;)

    > Jak linux może być własny? Poza tym sam przyznajesz że to jeden z 2
    > dominujących OSów.

    Tak jak Android, Fedora, Mint czy inne dystrybucje. Wiekszośc robiona na
    licencji GNU, ale Android, czy sytem TT np są oparte na jądrze z GNU,
    ale reszta jest już własna.

    To co jest dostępne z WinCE to po prostu chiński szmelc, czasem
    brandowany przez naszych dystrybutorów z tragiczną MapąMap lub czymś
    jeszcze gorszym - wrogowi bym nie polecił.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l