  • Data: 2021-06-18 22:27:34
    Temat: Re: Jaki smartfon wybrać żeby ...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.06.2021 o 12:01, ALEX MR pisze:

    > Android to system dla użytkownika. I tyle. Win CE to system
    > "niewidoczny" dla użytkownika. Dlatego lepiej się sprawdza :-)

    dla czego nie odnosicie sie do tego co juz było napisane. pisze
    ponownie: w telefonie trzymam przycisk przez 500ms mówię nawiguj do domu
    i za 1.5 sekundy mam odpowiedz - dobra jedziemy i.. wiem czy w prawo czy
    w lewo. Z uwzględnieniem remontów i korków.
    w aucie:
    Na komputerze "samochodowym" wybieram nawigacja - czy rozumiesz ze
    musisz jechać zgodnie z zasadami itp- tak zgadzam się. ulubione miejsca,
    adres, wybierz z mapy... adres. podaj miasto podaj ulice, podaj.... mapy
    z 2014 roku bo mniej wiecej od tego czasu, z powodu wyżej wymienionych
    wad nie warto ich aktualizować.
    ToMasz