  • 71. Data: 2010-11-15 02:22:13
    Temat: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 13 Lis, 11:43, "Mariusz Chwalba" <m...@c...net> wrote:

    > O, a to odpowiedź w temacie na jaką czekałem.
    >
    >        http://img297.imageshack.us/i/wp3cd88211dh2.png/

    A jak oceniasz T3 vs T4 syncro? Hmm, vs L300? Sam jezdze od niedawna
    T3 2WD. Delikatnie sie zastanawiam nad samochodem 4WD ale wszyscy moi
    znajomi
    http://www.youtube.com/watch?v=Gt_iORejChA&feature=r
    elated
    beda mi polecac T3 syncro. Szukam niezaleznej opinii ;) Ten z filmu
    stoi akurat na zaprzyjaznionym podworku kumpla-mechanika. :)

    pozdr
    Piotr

  • 72. Data: 2010-11-15 08:49:10
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Mon, 15 Nov 2010 02:22:13 +0100, Piotr Molski <p...@a...pl> wrote:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gt_iORejChA&feature=r
    elated
    > beda mi polecac T3 syncro. Szukam niezaleznej opinii ;)

    Nie mam doświadczeń, więc moja opinia nie będzie tutaj chyba najlepszym
    wyznacznikiem. Popraw mnie jednak jeśli się mylę, ale nie widzę tam
    reduktora? Jak w syncro jest realizowane przeniesienie napędu?

    Dużo też zależy od tego, czy chcesz nim pojechać poza drogi, czy tylko
    nie mieć problemu z wyjazdem ze śniegu.

    Jeśli chodzi o wnętrze, to T3 faktycznie wygląda na obiecujące,
    w każdym razie - do zabudowania na kampera.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 73. Data: 2010-11-15 22:30:44
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 15.11.2010 Piotr Molski <p...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    > beda mi polecac T3 syncro. Szukam niezaleznej opinii ;) Ten z filmu
    > stoi akurat na zaprzyjaznionym podworku kumpla-mechanika. :)

    Ja też nie mam jeszcze opinii, ale osobiście raczej t4 bo nowszy i raczej
    krótki - bardziejszy w miastach i miasteczkach - a na 2 osoby styknie,
    nacisk bardziej na asb, mnie na awd, jednak na wyprawie turystycznej
    nie będe się taplał w błocie po klamki, a bardziej przemieszczał
    się asfaltami czy szutrami, polne drogi to np nocleg nad rzeką i
    tu po prostu zaparkuję 30m dalej i już. Myślę że po założeniu
    fajnych ATków w nominalnym rozmiarze i lekkim lifcie o 1-1.5 cala
    (jakiś bród czasami się trafi), snorkla i małego wincha to nie bedzie
    problemu nawet w 2wd.
    Pytanie tylko imo zasadnicze: jaki silnik - nie musi być rakieta i
    zap...dalacz ale ważna jest niezawodność. Myślę że wolnossący diesel
    albo pb+lpg.

    Jako bardzo duży kamper to jeszcze LT, ale to już krowa.