  • 1. Data: 2010-11-07 20:33:31
    Temat: Co to za samochod?
    Od: Pawel <p...@g...com>

    http://i53.tinypic.com/2dlpzkm.jpg

    Rejestracja wskazuje, ze samochod zostal zarejestrowany w UK w
    styczniu 1957. Czy ktos wie co to za model? Brak jakichkolwiek
    oznaczen poza rejestracja. Wlasciciel odjechal zanim zapytalem o
    model...

    Dzieki z gory

    Pav

  • 2. Data: 2010-11-07 20:44:55
    Temat: Re: Co to za samochod?
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    http://www.i-mockery.com/minimocks/cobra/

  • 3. Data: 2010-11-07 20:58:51
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Pawel pisze:
> [...]
    > styczniu 1957. Czy ktos wie co to za model? Brak jakichkolwiek
    > oznaczen poza rejestracja. Wlasciciel odjechal zanim zapytalem o

    Mercury z 1950

    Dobrze, że nie pytałeś właściciela. Widziałem kiedyś film, w którym
    kierowca takiego samochodu jakiś taki brutalny był ;-) A nuż ma naśladowcę!

    Seco

  • 4. Data: 2010-11-07 21:06:55
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-07 20:58, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Dobrze, że nie pytałeś właściciela. Widziałem kiedyś film, w którym
    > kierowca takiego samochodu jakiś taki brutalny był ;-) A nuż ma naśladowcę!

    No co? Nie lubił pick-upów to jednego z karabinu skasował.

    http://www.youtube.com/watch?v=QFSuUXn8kdw

  • 5. Data: 2010-11-07 21:52:24
    Od: Pawel <p...@g...com>

    Wow, dzieki.
    Juz wiem jaki samochod chce pod choinke :-)
    Albo 57 Chevy...
    Jeszcze raz dzieki wielkie!

  • 6. Data: 2010-11-07 22:02:51
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Rejestracja wskazuje, ze samochod zostal zarejestrowany w UK w
    > styczniu 1957.
    Jak odczytales rok i miesiac rejestracji z tablicy ?
    WOJO

  • 7. Data: 2010-11-07 23:21:50
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    WOJO wygenerowal w news:ib745i$bnr$1@node1.news.atman.pl taki oto ciag
    znaków:
    > Jak odczytales rok i miesiac rejestracji z tablicy ?
    > WOJO

    Nie znam reguly jak to dokladnie wyglada ale w UK konkretna litera na
    tablicy stanowi o roku rejestracji pojazdu. Szczególy sobie wygóglaj.
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobezowa astra III