    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
    Subject: Re: Jaki samochód na budżetowego stealth campera?
    Date: 15 Nov 2010 21:30:44 GMT

    Dnia 15.11.2010 Piotr Molski <p...@a...pl> napisał/a:

    > A jak oceniasz T3 vs T4 syncro? Hmm, vs L300? Sam jezdze od niedawna
    > T3 2WD. Delikatnie sie zastanawiam nad samochodem 4WD ale wszyscy moi
    > znajomi
    > http://www.youtube.com/watch?v=Gt_iORejChA&feature=r
    elated
    > beda mi polecac T3 syncro. Szukam niezaleznej opinii ;) Ten z filmu
    > stoi akurat na zaprzyjaznionym podworku kumpla-mechanika. :)

    Ja też nie mam jeszcze opinii, ale osobiście raczej t4 bo nowszy i raczej
    krótki - bardziejszy w miastach i miasteczkach - a na 2 osoby styknie,
    nacisk bardziej na asb, mnie na awd, jednak na wyprawie turystycznej
    nie będe się taplał w błocie po klamki, a bardziej przemieszczał
    się asfaltami czy szutrami, polne drogi to np nocleg nad rzeką i
    tu po prostu zaparkuję 30m dalej i już. Myślę że po założeniu
    fajnych ATków w nominalnym rozmiarze i lekkim lifcie o 1-1.5 cala
    (jakiś bród czasami się trafi), snorkla i małego wincha to nie bedzie
    problemu nawet w 2wd.
    Pytanie tylko imo zasadnicze: jaki silnik - nie musi być rakieta i
    zap...dalacz ale ważna jest niezawodność. Myślę że wolnossący diesel
    albo pb+lpg.

    Jako bardzo duży kamper to jeszcze LT, ale to już krowa.