-
31. Data: 2011-01-18 13:43:00
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-01-18, Jasnie <P...@n...sniadanie.pl> wrote:
> Chcesz powiesziec, ze maly diesel bedzie palil 5-6 litrow po warszawie?
> to tak jak volvo s70 w manualu... (No blizej 6,5).
S70 6,5l po Warszawie? LOL.
Krzysiek Kiełczewski
-
32. Data: 2011-01-18 13:44:23
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
On 2011-01-18, krzysiek82 <g...@m...pl> wrote:
> W dniu 2011-01-18 11:56, Agent pisze:
>> Oglądałem czy oglądałeś? Jestem czy jestes?
>> Pokaz mi auto 12-17 letnie z segmentu B które wypada dużo lepiej pod
>> względem.korozji.
>
> ople (od 98roku w górę astra II i nowsze),
12-17 lat to jest Astra I, ruda chrupie je aż słychać.
Krzysie Kiełczewski
-
33. Data: 2011-01-18 14:05:16
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
wiadomości news:slrnijb2mh.bbn.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
ho.pl...
> On 2011-01-18, Jasnie <P...@n...sniadanie.pl> wrote:
>
>> Chcesz powiesziec, ze maly diesel bedzie palil 5-6 litrow po warszawie?
>> to tak jak volvo s70 w manualu... (No blizej 6,5).
>
> S70 6,5l po Warszawie? LOL.
Przecież nie napisał, że /100km :D
K.
-
34. Data: 2011-01-18 14:23:29
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: szymo <s...@w...pl>
to pisze:
> begin Michał \"HoMMeR\" Paszek
>
>> Saxo 1.1i / 1.5D - nie gnije, pali malutko, właściwie bezawaryjny. Przed
>> zakupem poczytać o symptomach tylnej belki i podłogi bagażnika.
>
> Niezła trumna:
> http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.a
spx
>
Jak się ma ten test do 10-15 letniego auta w którym wszystko już jest
zmęczone ? Pomyśl trochę!
-
35. Data: 2011-01-18 14:25:47
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>
Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
news:4d35760f$0$2506$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-01-18 11:56, Agent pisze:
>> Oglądałem czy oglądałeś? Jestem czy jestes?
>> Pokaz mi auto 12-17 letnie z segmentu B które wypada dużo lepiej pod
>> względem.korozji.
>
> ople (od 98roku w górę astra II i nowsze), peugeoty,citroeny.
> Fiat zwykle w tych rocznikach ma bardzo skorodowane podwozie, i nie musi
Bravo, rocznik 97. Grama rudej nie ma ani na nadwoziu ani pod spodem. Z kolei
punto I 96 rok, ruda żre niemiłosiernie dach przy szybie czołowej a podłoga
dziura na dziurze. Gdy ostatanio go dzwigalem to lewarek wpadł do środka...
Więc co do fiata to bym nie generalizował.
--
Krzysiek
-
36. Data: 2011-01-18 14:36:42
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: krzysiek82 <g...@m...pl>
W dniu 2011-01-18 14:25, bosskg pisze:
> Bravo, rocznik 97. Grama rudej nie ma ani na nadwoziu ani pod spodem.
profile sprawdzałeś? Coś czuje, że jakbym się w koło niego zakręcił to
bym coś znalazł ;D
--
krzysiek82
-
37. Data: 2011-01-18 14:54:29
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: "bosskg" <bosskg@usun_to.wp.pl>
Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
news:4d35982f$0$2451$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-01-18 14:25, bosskg pisze:
>> Bravo, rocznik 97. Grama rudej nie ma ani na nadwoziu ani pod spodem.
>
> profile sprawdzałeś? Coś czuje, że jakbym się w koło niego zakręcił to bym coś
> znalazł ;D
Wszystko do czego mam dostęp. Regularnie konserwowane. Co ciekawe auta
eksploatowane w tych samych warunkach a punto sie po prostu rozpada. Fakt że ma
ponad 300tys a bravo 225tys przebiegu, ale żeby była aż taka różnica? Ale w
sumie tyle lat bez poważniejszych awarii i bravo jeszcze pojeździ.
--
Pozdrawiam
Krzysiek
-
38. Data: 2011-01-18 15:14:20
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: to <t...@a...xyz>
begin szymo
>> Niezła trumna:
>> http://www.euroncap.com/tests/citroen_saxo_2000/70.a
spx
>>
> Jak się ma ten test do 10-15 letniego auta w którym wszystko już jest
> zmęczone ? Pomyśl trochę!
Od tego "zmęczenia" stanie się bezpieczniejsze?
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
39. Data: 2011-01-18 15:15:09
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: to <t...@a...xyz>
begin Michał \"HoMMeR\" Paszek
> Co do bezpieczeństwa - może
> i najbezpieczniejsze nie jest, ale wolałbym się rozbić Saxo niż
> Seicento, Matizem czy inną Arosą.
Niż Seicento to może, chociaż różnica niewielka. Matiz jest dużo
bezpieczniejszy. Arosa/Lupo to w ogóle inny świat pod tym względem. Więc
intuicja Cię niestety zawodzi.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
40. Data: 2011-01-18 15:15:50
Temat: Re: Jaki samochod...
Od: krzysiek82 <g...@m...pl>
W dniu 2011-01-18 14:54, bosskg pisze:
> Wszystko do czego mam dostęp. Regularnie konserwowane. Co ciekawe auta
> eksploatowane w tych samych warunkach a punto sie po prostu rozpada.
> Fakt że ma ponad 300tys a bravo 225tys przebiegu, ale żeby była aż taka
> różnica? Ale w sumie tyle lat bez poważniejszych awarii i bravo jeszcze
> pojeździ.
>
bo to mechanicznie dobre auta i nawet trwałe, poza tym części tanie.
Szkoda tylko, że zadbane blacharsko egzemplarze to rodzynki :(
Reasumując jak fiat poprawi blachę to będzie jedną z lepszych marek za
przystępną kasę. Niestety tak samo jak w punto mk1 w mk2 problemy z
korozją występują a to przecież jeszcze stosunkowo młode auta są. Mam
nadzieje, że będę miał okazję dokładnego przeglądu w najbliższym czasie
najstarszego egzemplarza grande punto. Będzie można stwierdzić czy coś
się już dzieje czy nie. Generalnie nawet niewielki nalot na płycie
podłogowej powoduje, że taki egzemplarz jest już do skreślenia. Gdyż to
co widać to zwykle niewielka część tego co znajduje się w profilach
zamkniętych.
--
krzysiek82