  • 1. Data: 2011-01-18 08:52:53
    Temat: Golf 2 -silnik 1,8 RP-szarpie i gasnie
    Od: lopi1 <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Objawy-po dobrym rozgrzaniu silnik szarpie i gaśnie na benzynie, po
    przełączeniu na gaz
    wszystko gra. Na zimnym silniku wszystko w porządku. Silnik sprawdzony
    też przy odłączonym czujniku temperatury(niebieski) i dalej to samo,
    szarpie po rozgrzaniu ale tylko na benzynie. Podpowiedzcie coś, dzięki
    z góry.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-18 10:23:48
    Temat: Re: Golf 2 -silnik 1,8 RP-szarpie i gasnie
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-18 08:52, lopi1 pisze:

    > Objawy-po dobrym rozgrzaniu silnik szarpie i gaśnie na benzynie, po
    > przełączeniu na gaz
    > wszystko gra. Na zimnym silniku wszystko w porządku. Silnik sprawdzony

    Sonda Lambda?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-01-18 16:59:28
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 18.01.2011 08:52, lopi1 pisze:
> [...]
    > też przy odłączonym czujniku temperatury(niebieski) i dalej to samo,
    > szarpie po rozgrzaniu ale tylko na benzynie. Podpowiedzcie coś, dzięki

    Zła (lub jej brak) emulacja sondy lambda lub padła sonda lambda. I nie
    wierz w bajki że ten silnik się łatwo gazuje. Powszechnym problemem jest
    emulacja lambdy i rozjeżdżanie się benzynowej mapy wtrysku.

  • 4. Data: 2011-01-18 17:26:23
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-01-18 16:59, Excite pisze:

    > Zła (lub jej brak) emulacja sondy lambda lub padła sonda lambda. I nie
    > wierz w bajki że ten silnik się łatwo gazuje. Powszechnym problemem jest
    > emulacja lambdy i rozjeżdżanie się benzynowej mapy wtrysku.

    w 2,0 na KEJetronic jest podobnie ;) znajomy jakoś to zwalczył, ale nie
    mam pojęcia jak :)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-01-18 17:42:43
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 18.01.2011 17:26, Czarek Daniluk pisze:
    > w 2,0 na KEJetronic jest podobnie ;) znajomy jakoś to zwalczył, ale nie
    > mam pojęcia jak :)

    Ja to tymczasowo zwalczyłem montując odcięcie zasilania do komputerka
    benzynowego przy zasilaniu LPG. Praktycznie cały czas jeździło się na
    benzynie w trybie adaptacji więc palił jej trochę więcej ale
    przynajmniej jeździł normalnie. Pełne rozwiązanie problemu LPG to był
    demontaż instalacji LPG, dopiero wtedy wszystko wróciło do normy i można
    było powiedzieć że jest to mało awaryjne auto. Ogólnie gaz do tego
    silnika oznacza problemy z działaniem na benzynie.

  • 6. Data: 2011-01-19 08:00:06
    Od: lopi1 <j...@p...onet.pl>

    Na gazie to auto jezdzi prawie 10 lat. Na samym poczatku byly z tym
    problemy. Po zmianie miksera i podpowiedzi jednego z grupowiczow
    (zawodowo zakladal instalacje gazowe), zeby zmienic emulację, auto
    jezdzilo naprawde bez problemow.
    Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi

  • 7. Data: 2011-01-19 13:29:06
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 19.01.2011 08:00, lopi1 pisze:
> [...]
    > problemy. Po zmianie miksera i podpowiedzi jednego z grupowiczow
    > (zawodowo zakladal instalacje gazowe), zeby zmienic emulację, auto

    Jak się dobrze ustawi emulacje to pewnie że będzie jeździł ale nie
    uwierzę że nie przebogacał mieszanki. Przerywanie jak by zapłony
    wypadały przy zwiększaniu obrotów, szczególnie w okolicach 2000-3000rpm
    i niekiedy ciemny dymek z wydechu ? Jak się dużo na benzynie jeździ to
    benzyna dolewa się do oleju i można dojść do mylnych wniosków że oleju
    nic nie pali.