  • 1. Data: 2011-01-18 09:22:52
    Temat: Co to za elementy (Toyota Carina E, zawieszenie)
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Jako że samochód (przebieg) dochodzi powoli do 400 tys., pojechałem
    sprawdzić co się wyrobiło i stuka. Kilka dupereli (tarcze hamulcowe i
    maglownicę pomijam) muszę wymienić, ale co do kilku rzeczy mam wątpliwości:

    1. przednie tuleje przednich wahaczy - to OK, proste

    2. tylne poduszki przednich wahaczy - co to jest? w ogóle nie mogę tego
    znaleźć, są tylko tylne TULEJE

    3. obsady i łączniki tylnego drążka stabilizatora - łączniki proste do
    znalezienia, ale obsady?

    4. tuleja lewego tylnego drążka wzdłużnego - to też proste, podobnie jak p.
    1 - raczej bez wątpliwości.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 2. Data: 2011-01-18 09:29:22
    Temat: Re: Co to za elementy (Toyota Carina E, zawieszenie)
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znalezienia, ale obsady?
    >
    > 4. tuleja lewego tylnego drążka wzdłużnego - to też proste, podobnie jak

    -----------
    Może tu poszukaj http://www.toyodiy.com/parts/q.html to bedziesz miał numery
    OE i potem zamowisz w serwisie lub znajdziesz nazwy w sklepie np intercars
    po numerach.

  • 3. Data: 2011-01-18 09:35:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-18 09:22, flower pisze:

    > 3. obsady i łączniki tylnego drążka stabilizatora - łączniki proste do
    > znalezienia, ale obsady?

    Stabilizator to taki pręt pomiędzy kołami. Na końcach jest połączony
    zawieszeniem za pomocą łączników, a bliżej środka jest połączony z
    nadwoziem, najczęściej za pomocą takich gumowych tulejek - to są pewnie
    rzeczone obsadki. Mówią też na to "gumy stabilizatora".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm