  • 41. Data: 2011-01-18 15:20:57
    Temat: Re: Jaki samochod...
    Od: szymo <s...@w...pl>

    to pisze:
    > begin szymo

    > Od tego "zmęczenia" stanie się bezpieczniejsze?

    ni. Będzie tak samo niebezpiecznie jak inne wynalazki w tym wieku proste.

  • 42. Data: 2011-01-18 15:32:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szymo

    > ni. Będzie tak samo niebezpiecznie jak inne wynalazki w tym wieku
    > proste.

    Totalna bzdura.

  • 43. Data: 2011-01-18 15:48:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > eksploatowane w tych samych warunkach a punto sie po prostu rozpada. Fakt
    > że ma ponad 300tys a bravo 225tys przebiegu, ale żeby była aż taka
    > różnica? Ale w

    powiem ci ze widzialem punciaki bardoz skorodowane z 1996 i generalnie
    znosne pozniejsze. mam wrazenie ze cos spieprzyli przy produkcji na samym
    poczatku a potem poprawili. Ja mam 1997 i generalnie mialem jedna dziure w
    podlodze ale jak obejrzealem sobie dokladniej podloge to tylko w tym miejscu
    byl problem - musialem zapieprzyc w cos podwoziem i zaczelo zrec.
    Progi mam co ciekawe cale i nawet nie bylo sladu rdzy na zewnatrz. od
    wewnatrz z pewnoscia bedzie bo nigdy nie byly konserwwoane od srodka.
    Podwozie zabiteksowane jhakims badziewiem moze ze 3 razy w ciagu zycai
    samochodu albo i to nie. nigdy nie rdzewialy nadkola (nawet mimo uszkodzenia
    lakieru), jedna strona byla starta do golego metalu i uwaga - po roku nie
    bylo rdzy. To samo klapa - przejechalem dyszlem od przyczepki i zdarlem do
    blachy lakier - kilka LAT i nie ma rdzy.
    Albo mi sie trafil jakis zajebiscie dobry egzemplarz albo nie wiem. Od marca
    1997 dorobil sie kilku purchelkow przy uszczelsce szyby co sobie naprawie w
    lato, dziura w podlodze pewnie od kamulca. Przy progach mam pordzewialy rant
    z powodu tępakow zle podkladajacych lewarki i podnosniki. Jedyne na czym mam
    rdze tak na dobra sprawe to rama pomocnicza przednia i tylna belka:)

    a z drugiej strony jak widzialem na allegro i ikp niektore punciaki to mi
    szczeka opadala. progi na wylot, nadkola na wylot - wygladaly niektore jakby
    mialy sie zlamac.

    trudno powiedziec od czego to moze zalezec:) moze dlatego ze rzadko myje
    samochody?;P

  • 44. Data: 2011-01-18 15:52:05
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2011-01-18 15:48, Michał Gut pisze:
> [...]
    > niektore jakby mialy sie zlamac.
    >
    > trudno powiedziec od czego to moze zalezec:) moze dlatego ze rzadko myje

    1. konserwacja na czas
    2. warunki drogowe w jakich auto się porusza (sprowadzone auta zwykle
    mają mniejsze problemy z korozją ale co z tego jak jedna polska zima
    załatwia wszystko)

    3. w progach korozji jest pewnie sporo, kwestia czasu kiedy to wyjdzie
    na zewnątrz.

    4. nie ma się co przejmować, zawsze to jakiś pretekst przed żoną żeby
    zmienić auto :)

    --
    krzysiek82

  • 45. Data: 2011-01-18 17:33:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:ih3vse$5df$1@news.onet.pl...
    > Co do bezpieczeństwa - może i najbezpieczniejsze nie jest, ale wolałbym
    > się rozbić Saxo niż Seicento, Matizem czy inną Arosą.

    Myślisz, że wyglądałbyś bardziej estetycznie rozsmarowany w saxo?
    http://www.euroncap.com/tests/daewoo_matiz_2000/65.a
    spx
    http://www.euroncap.com/results/vw/lupo.aspx

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 46. Data: 2011-01-18 17:33:51
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > dokładnie silnik nie do zarżnięcia (a przynajmniej trzeba by się
    > postarać aby to zarżnąć) nie koroduje. Małe zwrotne i bardzo ekonomiczne
    > auto. W sam raz dla kobiety.

    tylko te 5-7 tys będzie mało na lupo w sensownym stanie. Z bidą starczy na
    najstarsze roczniki z benzynowym silnikiem.

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 47. Data: 2011-01-18 17:35:41
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > ni. Będzie tak samo niebezpiecznie jak inne wynalazki w tym wieku proste.

    chyba niebardzo. Te bezpieczne będą na poziomie nowego Saxo a Saxo pewnie
    nie zmieści się w skali :) po tylu latach

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 48. Data: 2011-01-18 17:43:37
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > ... dla niezamoznej kobiety
    > ... to jej pierwszy samochod
    > ... do jezdzenia po warszawie
    > ... diesel (ale czy to ma sens, ile takie brzdace paliwa benzyny 6 litrow,
    > zamiast 5 ropy?)
    > ... w cenie zakupu 5000, gora 7000 zl
    > ... chce 3 drzwiowy, ale to nie warunek
    >

    > Myslala o Corsie, ale z tego co widze to straszne golasy.
    > Czy Fiesta z klima niebylaby lepsza. Ale ta z kolei pewnie gnije.

    a) w tym wieku i za te pieniądze raczej myśl i małej benzynie
    b) kup cokolwiek w tej klasie co bedzie w sensownm stanie i z akceptowalnym
    wyposażeniem. Spójrz na Lancie Y. Mechanicznie punto, stylistycznie dziwny
    włoch. Od punto różni się wypasem w środku. Często z klimą.

    Kilka przykładowych:
    http://otomoto.pl/lancia-ypsilon-cosmo-zarejestrowan
    a-stan-igla-C16983170.html

    http://allegro.pl/swiezo-sprowadzona-laleczka-warsza
    wa-i1413841949.html

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 49. Data: 2011-01-18 17:58:02
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl>

    On 18 Sty, 17:43, "Scyzoryk" <g...@i...pl> wrote:
    > a) w tym wieku i za te pieniądze raczej myśl i małej benzynie
    > b) kup cokolwiek w tej klasie co bedzie w sensownm stanie i z akceptowalnym
    > wyposażeniem.
    Np. Twingo. Dlaczego nikt wczesniej tego modelu nie zaproponowal?
    Stylistyczna dziwnoscia przewyzsza nawet Ypsilona (-; przestronnoscia
    wnetrza - kazde inne auto w tej klasie. Lekkie, malo pali. Stosunkowo
    bezpieczne.
    pozdrawiam, tomek

    P.S. Gdyby bezwzglednym priorytetem byla legendarna bezawaryjnosc,
    przypomnialbym o Toyocie Starlet!

  • 50. Data: 2011-01-18 18:54:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-18, Krzysztof <o...@w...pl> wrote:

    > Przecież nie napisał, że /100km :D

    Nie napisał również, że jeździ o innych porach niż trzecia nad ranem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski