  • 61. Data: 2011-01-20 00:41:44
    Temat: Re: Jaki samochod...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:05:39 +0100, Agent napisał(a):

    > Bo ma mniejszy promień skrętu, bo łatwiej nim zaparkować, bo mniej pali, bo
    > auto dla 1 kobiety a nie dla rodziny.

    Ma większy często promień skrętu, pali więcej, faktycznie łatwiej
    zaparkować, a trudniej jeździć.

    --
    ___________ (R)

  • 62. Data: 2011-01-20 11:40:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Tyle że te 80 cm to kwestia że wjedziesz, lub nie wjedziesz często.

    Tam gdzie te 80 cm robi różnicę, to kobieta nie wjedzie nawet
    seicento ;-)

    > Tak naprawdę dyskwalifikują klasę D nie wymiary, tylko wersje
    > nadwoziowe - konkretnie brak wersji hatchback.

    Mnie dziwi że tak mało producentów wypuszcza liftbacki.
    Toż to idealne rozwiązanie, i nie przesadzajmy że aż tak
    trudniejsze w konstrukcji.
    A stylistycznie też - takie np. mondeo, patrząc na liftbacka wcale
    nie tak łatwo na pierwszy rzut oka powiedzieć czy to sedan czy
    liftback.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 63. Data: 2011-01-20 12:11:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tam gdzie te 80 cm robi różnicę, to kobieta nie wjedzie nawet
    > seicento ;-)

    Ma na to o 25% większą szansę.

    > Mnie dziwi że tak mało producentów wypuszcza liftbacki.

    Liftback nic nie zmienia, bo zazwyczaj jest tak samo długi jak sedan,
    przynajmniej w klasie D.
    Musiałby być krótki hatchback - wtedy jakoś na miasto by się nadał.

    > Toż to idealne rozwiązanie,

    Nie zgadzam się.
    Wcale nie uważam że wolałbym Octavię od Leona czy Audi A3.
    Wręcz przeciwnie.

  • 64. Data: 2011-01-20 13:01:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie zgadzam się.
    > Wcale nie uważam że wolałbym Octavię od Leona czy Audi A3.
    > Wręcz przeciwnie.

    A ja bym wolał A4 liftback od A3. I od A4 sedana.
    Nie ma co zestawiać różnych marek, bo działają stereotypy.
    BTW, nowa Fabia jest naprawdę cool. Stara była obleśna - a nową
    zrobili całkiem sympatyczną. Chyba stylistycznie najfajniesza skoda.

    Co byś wolał, mondeo liftback czy mondeo sedan?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 65. Data: 2011-01-20 13:08:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A ja bym wolał A4 liftback od A3. I od A4 sedana.

    A ja nie.

    > Nie ma co zestawiać różnych marek, bo działają stereotypy.
    > BTW, nowa Fabia jest naprawdę cool. Stara była obleśna - a nową
    > zrobili całkiem sympatyczną. Chyba stylistycznie najfajniesza skoda.

    Stara to ta z prostokątnymi światłami?
    No to mamy totalnie odmienne gusta, to ta nowa jest obleśna.

    > Co byś wolał, mondeo liftback czy mondeo sedan?

    Focusa.
    Im krótsze auto, ale spełniające potrzeby, tym lepiej.
    Jakbyśmy się pomieścili, to klasa B byłaby dla mnie w sam raz.
    Nie lubię landar.
    Jeśli już to wolałbym iść w górę.

  • 66. Data: 2011-01-23 13:21:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-01-18 09:56, Jasnie pisze:

    > ... dla niezamoznej kobiety
    > ... to jej pierwszy samochod
    > ... do jezdzenia po warszawie
    > ... diesel (ale czy to ma sens, ile takie brzdace paliwa benzyny 6
    > litrow, zamiast 5 ropy?)
    > ... w cenie zakupu 5000, gora 7000 zl
    > ... chce 3 drzwiowy, ale to nie warunek
    >

    > Myslala o Corsie, ale z tego co widze to straszne golasy.
    > Czy Fiesta z klima niebylaby lepsza. Ale ta z kolei pewnie gnije.

    Peugeot 106 po liftingu - dobre wyposazenie i nie gnije bo to ocynk.
    Zona takim jezdzi juz 3 lata (w sumie ostatnie 10kkm to ja przejechalem)
    i nic sie nie dzieje. Zawieszenie tylko raz musialem zrobic, bo straszne
    dziury mamy w kraju - ale to eksploatacja i te problemy wystapia w
    kazdym aucie.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 67. Data: 2011-01-23 18:23:56
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

> [...]
    > Im krótsze auto, ale spełniające potrzeby, tym lepiej.
    > Jakbyśmy się pomieścili, to klasa B byłaby dla mnie w sam raz.

    Też do pewnego czasu bylem tego zdania... zmienilo sie to po tym jak na
    wlasne oczy zobaczylem jakiegos malego hatchbacka co mu w tyl Tir
    wjechal... Strefa zgniotu skonczyla sie praktycznie na oparciach
    przednich siedzen :( Pozniej czytalem, ze w tym wypadku zginelo 2 dzieci
    ktorzy siedzieli wlasnie z tylu. Od tej pory wole zeby bylo troche
    blachy za tylnymi siedzeniami. Mysle ze gdyby to byl samochod kombi,
    albo nawet sedan, może nie bez obrażeń ale Ci ludzie by przeżyli.

    Pozdr.