    From: "MichaelData" <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.comp.sieci
    Subject: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Date: Fri, 24 Jan 2014 00:51:24 +0100

    "Chris" wydumał(a) w wiadomości ID news:lbrago$kqp$1@node2.news.atman.pl
    [...]

    rtis-2-plus-dual-gps-i
    > Jeśli tak samo dobre jak tablet tej firmy który kupiłem dziecku to podziękuję
    > .. tak samo jak ich serwis .. tydzień po kupnie wysłane do serwisu z plamą na
    > ekranie i odpowiedz aktualizacja firmware ..ale jak plama była tak jest, jak
    > się wieszał tak dalej się wiesza .. obecnie leży gdzieś w koncie . dobrze że
    > dziecko o nim zapomniało .. woli ipada albo sony s.

    Zacznę tak:
    Ja kupiłem ten tablet (7 cali najtańszy) i działa bez zawieszeń, nawet modem 3G
    podłączyłem. Nadepnęło się mojemu dziecku i...w ciągu 20 minut wymienili mi
    "dotyk" za 100zł łącznie z gniazdem USB, które też najciekawiej nie wygląda.
    Tablet działa nadal i się nie zawiesza. Kupiłem wspomniany telefon dziecku.
    Działa bez problemów. Za dwa lata kupię nowe (jak skończy się gwarancja)
    Prawdopodobnie wydam mniej na oba niż na Sony i będzie to aktualne z rozwojem
    sprzętu. Nie śmiałbym karmić dziecko sprzętem, który jest drogi i zmuszać do
    korzystania dłużj niż 2 lata od daty produkcji :)
    --
    Michael________