  • Data: 2014-01-24 11:20:19
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun nabazgrał(a):

    > No chyba sobie żartujesz..? Myślę że gdybyś tak dodał do tych 800, 2, to
    > by była prawdziwa cena. Co prawda dawno nie sprawdzałem cen Ipadów, ale
    > nie wydaje mi się żeby ceny spadły aż tak bardzo.

    To sobie zobacz i sprawdz .. nie pisałem że to nówka sztuka ża XXXX kasy,
    skoro stary model działa dobrze to czemu przepłacać tylko dla tego że chce
    się nowość :)

    Jakaś oferta z alledrogo:
    http://allegro.pl/apple-ipad-2-16gb-wifi-3g-z-modeme
    m-ios-6-1-3-i3912561007.html
    tutaj jest 899 ale jak poczekasz i poszukasz to za 800 kupisz.