  • Data: 2017-07-12 21:05:41
    Temat: Re: Jaki program do wykresu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 lipca 2017 19:47:22 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Wątek powstał bo chciałem dowiedzieć się o programach do generowania (z
    > równań) wektorowej grafiki (jak najbardziej związanej z elektroniką) bez
    > wnikania w format pliku. Jak zapytałem, to nie miałem bladego pojęcia że
    > ten plik graficzny okaże się plikiem tekstowym. Dla mnie szok.

    Mam nadzieję że nie zaburzę dyskusji sugestia że bardzo sprawnie generuje sie grafikę
    za pomocą PHP.
    Tam jest troche bibliotek które generują wykresy całkiem sprawnie, to troche
    "pająkowate" rozwiązanie bo trzeba miec dodatkowo php zainstalowane ale całośc działa
    całkiem zgrabnie.

    Ale to tak nawiasem, mysle ze svg jest lepsze i ma jedną ważną zalete:
    Jak już wykres zrobisz to nawet Pani Grazynka moze w takim wykresie zmienic kolorki,
    dodać jakis opis albo co pewnie niezbyt pożądane zazwyczaj - usunąć jakiś punkt
    pomiarowy :)
    I to wszystko jedną ręką na myszce a w drugiej może trzymać kromke ze smalcem ;)