  • Data: 2017-07-13 18:13:34
    Temat: Re: Jaki program do wykresu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Bo to jakies lesne dziadki programowaly :-)

    To tam jeszcze od Linusa Torvaldsa chyba jest. On miał wtedy ze
    dwadzieścia parę lat.

    > Od zawsze kompilator sluzyl do komunikacji z czlowiekiem, to
    > przyjmowal format tekstowy (programu).
    > A ze lesne dziadki wstretu dostawaly na slowo "grafika", a co
    > dopiero "multimedia", to nie przewidzialy zadnej mozliwosci
    > zaczytania danych binarnych z pliku :-)

    No ale ten plik PBM czytany jest właśnie przez kompilator,
    a grafika wstawiana w binarny kernel. Zresztą istnieje też
    format "c" zapisywany przez porogramy graficzne. Gotowy kod
    źródłowy w języku C (to znaczy deklaracja zmiennej to jest).

    > Rozpoznanie tych plikow xml tez nie bylo 5 minutowe.

    15 sekundowe raczej. Główna robota to rozpakowanie zipa i spakowanie
    go nazad.

    --
    Jarek