  • Data: 2017-07-13 13:25:09
    Temat: Re: Jaki program do wykresu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
> [...]

    >static char * 3d7_xpm[] = {
    >"18 18 2 1",
    >" c None",
    >". c #000000",
    >" ",
    >" ",

    >Albo PBM (plik wyjęty ze źródeł kernela Linuksa, całkiem
    >współczesny):
    >P1
    ># Standard black and white Linux logo
    >80 80
    >1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
    >1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1

    Ale to z roznych rzecy moze wynikac.
    Np na pewnym etapie chcemy miec dane obrazka w pamieci, a ten unixowy
    linker nie przewiduje opcji "a tu wsadz zawartosc pliku aaaa.bmp".
    Mam na mysli np etap bootowania, gdy nie mozna liczyc na zaczytanie
    pliku z dysku przez biblioteke :-)

    MS Windows przewidywal dawniej ze program zrodlowy sklada sie z tekstu
    programu i "zasobow" - ikon, menu, wygladu okienek/formularzy ... ale
    to IMO tez wcale takie dobre nie bylo.

    >A mnie się już zdarzyło dłubać w plikach MS Office otwierając zipy
    >i edytując wewnętrzne iksemele. Co więcej, napisałem kiedyś skrypt,
    >który wsadowo poprawiał coś w całym tabunie plików. I oszczędził
    >dziesiątki dupogodzin operatora Excela.

    Kosztem Twoich dupogodzin :-)

    Excel ma tez jezyk programowania i prawdopodobnie dalo sie to zrobic w
    tym VB ... tylko trzeba wiedziec jak, albo doczytac :-)

    J.