  • Data: 2017-07-13 18:31:05
    Temat: Re: Jaki program do wykresu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam PSpice, ale z tego co widzę, tego nie "wywołuje się w jednej
    > krótkiej linijce poleceń". Czyli jednak inny obszar zastosowań.

    Nie za bardzo rozumiem po co potrzeba wywoływania w jednej linijce
    czegoś, czego efektem ma być wykres, który, jak rozumiem, ktoś ma
    obejrzeć, pomyśleć, pojeździć po nim kursorami, zastanowić się dlaczego
    akurat taki wyszedł, zmierzyć jakieś różnice dwu wykresów, czy np.
    odczytać fazę na jednym, gdy drugi przechodzi przez zero, itp.

    Domyślam się, że ma to związek z jakimiś skryptami. Nie wiem, czy dobrze
    rozumiem to słowo. Ja mam tylko dwa baty (Backup.bat i Backup_r.bat)
    które robią .zip mojej kartoteki roboczej (całej/rzeczy zmienionych od
    ostatniej całej).
    Czy to są skrypty, czy nie za do końca?

    Nigdy nie miałem nic wspólnego z unixem. Wydaje mi się, że tam jest to
    bardziej popularne.

    Na podsumowanie dziękuję wszystkim za udział w moim wątku. Szczególnie
    Jarkowi. To, czego chciałem się dowiedzieć już wiem (nawet trochę
    więcej). Jak przyjdzie na to czas to skorzystam z tej wiedzy.

    Jeszcze raz dzięki!
    P.G.