  • Data: 2011-10-05 15:58:37
    Temat: Re: Jaki oscyloskop wybrać
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Także zastanawiałem się między Owonem a Rigolem pół roku temu. Nawet byłem w
    Poznaniu w Merze, aby naocznie pobawić się Owonem. Byłem w NdN w Warszawie
    pobawić się Rigolem.
    Owon ma zalety - duży wyświetlacz (jednak widoczność pod kątem jest kiepska,
    a sama grubość kreski to chyba dwa piksele, tak więc nie zyskuje się raczej
    większej rozdzielczości). Owon ma zasilanie bateryjne, czego nie ma Rigol.
    Jednak Owon pachine tanim Chińczykiem i rozczarowuje przy wyjęciu z pudełka.
    Rigol sprawia wrażenie sprzętu wyższej klasy. Ostatecznie kupiłem Rigol
    DS1102D. NdN kiedyś prowadził sprzedaż także Owona, jednak ostatecznie z
    tego zrezygnowali i zostali przy Rigolu. Wybór należy do Ciebie.

    R.