  • 51. Data: 2011-06-07 22:24:59
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:

    >Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa
    >'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

    Selespeed im nie wyszedł. Ale Delta Integralle, 156, 159 a obecnie Giulietta
    QV nieco schłostała na Nurburgringu Golfa GTi VI o 4 sekundy -
    http://www.racingforum.pl/Alfa-Romeo-Giulietta-QV-vs
    -VW-Golf-VI-GTI-t87786.html

    Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5.
    W środku wykończenie miażdży za tą cenę. Śmiem twierdzić że ta czerwona
    skóra jest lepszej jakości niż w C-Classie 204 (przed liftem bo w takiej
    siedziałem) i w SLK za które Zasada winszuje sobie ponad 200 k zł co jest
    żałosne.
    Jedyna wada tejże pięknej Julii to, to że pomimo iż ma 4 miejsca to jeśli
    kierowca ma ponad 190 cm to z tyłu _n i e_ ma już miejsca na nóżki nawet dla
    5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą za 3 lata
    będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna Julia jest
    cudna ;D

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 52. Data: 2011-06-07 22:31:28
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-06-07 22:24, Bugatti pisze:

> [...]
    > nawet dla 5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą
    > za 3 lata będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna

    Dziwne porównanie, przecież rozmawiamy o Audi a nie VW ;) Chcesz
    porównywać topową Alfę tego rozmiaru to porównaj do (prawie) topowego
    Audi S3. Z RS3 nie ma co porównywać, bo to przepaść.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 53. Data: 2011-06-08 08:13:58
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa:

    http://www.youtube.com/watch?v=dGWsogAlZLE

    Pozdrawiam - Darek.

  • 54. Data: 2011-06-08 08:43:45
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-06-08 08:13, news-gazeta pisze:

    > No to popatrz sobie jak ten Twoj napęd quattro działa:

    Przecież napisałem wcześniej - testy 'syntetyczne' są g* warte. Można
    tak dostosować przeszkodę, że quattro przejedzie a xDrive nie ruszy ale
    co z tego?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 55. Data: 2011-06-08 08:57:31
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Przecież napisałem wcześniej - testy 'syntetyczne' są g* warte. Można tak
    > dostosować przeszkodę, że quattro przejedzie a xDrive nie ruszy ale co z
    > tego?

    Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku
    (sytuacji) to porażka.
    Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a quattro
    przejechało.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 56. Data: 2011-06-08 10:34:44
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-06-08 08:57, news-gazeta pisze:

    > Nie mówię że xDrive jest zajebisty, ale quattro z powyższego linku
    > (sytuacji) to porażka.
    > Napisz jak trzeba by skonstruować przeszkodę, by xDrive nie ruszył a
    > quattro przejechało.

    Jasne. Tylko weź pod uwagę, że spór quattro vs xDrive trwa od dłuższego
    czasu i marketoidy prześcigają się w wymyślaniu testów - znaleźli haka
    na quattro - po prostu wyłączają ESP, nikt z przeprowadzających test
    tego nie napisze, dwa to, że na większości tych filmów osoba jadąca Audi
    nie potrafi chyba wcisnąć gazu ;)
    Jak coś chce się udowodnić to stworzy się takie warunki, że będzie to
    możliwe. Tak jak pisałem, testy 'syntetyczne' są g* warte. Tutaj masz
    film bardziej rzeczywisty niż syntetyki aczkolwiek moim zdaniem też nie
    jest do końca obiektywny.
    http://www.youtube.com/watch?v=Dx2mgPw33r4

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 57. Data: 2011-06-10 23:58:25
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Litości...

    Testy i opinie na temat tego auta na YouTube.
    Polecam.

    --
    CB