-
41. Data: 2011-06-07 08:45:52
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:p9fqd5ujpnrj$.dlg@myjk.org...
> Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n)
>
>> Nie kombi, ale bagażnik znośny:
>> http://www.mitsubishi.pl/cennik/Lancer-Sportback-Ral
liart
>
> O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu
> wygląda
> jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek, biorąc
> pod uwagę jak ładnie wygląda front.
I to, jak zgrabnie wygląda sedan. A zwłaszcza mając w pamięci tyłek concept
cara.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
2/2f/Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rea
r.jpg/800px-Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X
%29_rear.jpg
http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/06
/mitsubishi_lancer_sportback_official_4.jpg
Cóż, pewnie księgowi projektowali tył:
http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/Pierwsze_zdje
cia_lancera_2606577.JPG
Ale i tak wygląda lepiej od niejednego kombi ;-)
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/162828181092
07190268210.jpg
-
42. Data: 2011-06-07 13:16:44
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: Mario <c...@o...pl>
w przełańczaniu
> przycisków.
ale o co Ci chodzi?
pozdrawiam
mario
-
43. Data: 2011-06-07 15:44:12
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Myjk wrote:
> Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl
>
> > Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
> > ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3
>
> Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz
> się z Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)
Ostatnio tak jechałem na zmianę, kumpel mnie do drugiego podrzucił
focusem i tam się przesiadłem do nowiutkiej A4.
Nie wiem kto nazwał A4 samochodem klasy średniej (D), ale chyba
musiał być wtedy na haju.
Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
A4.
Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.
--
Pozdro
Massai
-
44. Data: 2011-06-07 17:24:07
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 2011-06-07 15:44, Massai pisze:
> Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
> A4.
> Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.
Bardzo dziwne odczucia. Obecnie A4 jest dużo większe od swoich
konkurentów - BMW 3 i Mercedesa C-klasse. Może jakieś skrzywienie do
Focusa, ewentualnie czas zacząć jeździć dostawczakiem?:)
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
45. Data: 2011-06-07 19:00:08
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:
> Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce.
> Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są
> obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do
> rzeczywistości :)
Własnie wady torsena są obnażane w rzeczywistości - w prostych przypadkach
na śniegu i lodzie gdzie wszystkie koła mają podobnie niską przyczepność
choć czasem i zdarzają się wpadki że jedna strona kół ma większą
przyczepność a i tak sobie nie radzi...było/jest wiele filmików na youtubie.
Pozdr.
--
Bugatti
-
46. Data: 2011-06-07 19:03:15
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości:
>w przełańczaniu
>> przycisków.
>
> ale o co Ci chodzi?
O dotyk ;-p
> pozdrawiam
> mario
Pozdr.
--
Bugatti
-
47. Data: 2011-06-07 19:05:47
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał w wiadomości:
> Dnia Mon, 6 Jun 2011 21:57:43 +0200, Bugatti napisał(a):
>
>> Alfę 159 kupisz za 106 tys.zł...za te pieniądze to oprócz IMO najładniej
>> wyglądającego autko także jedno z lepiej skręcających co widać na nn.
>> filmach. Podjedź do salonu na jazdy próbne...jak nie mają na miejscu z
>> tym
>> motorkiem to dzwoń po innych salonach ;-)
>
> Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :)
Ale nie pisał że będzie woził z tyłu koszykarzy ;-)
> Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi.
> Ale to trzeba sprawdzić osobiście.
>
> Poza tym się podpisuję pod propozycją.
Pozdr.
--
Bugatti
-
48. Data: 2011-06-07 19:08:36
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 11-06-07 01:04, RoB pisze:
> To auto jest dla lansu, a nie do uzytku.
Bo?
-
49. Data: 2011-06-07 19:43:00
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: "Grabosz" <g...@o...pl>
Użytkownik " wojtekl" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:isidp8$p9v$...@i...gazeta.pl...
Witam!
Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
koni, highline).
Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
zdecydowac.
W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
do konca bezawaryjna konstrukcja.
Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
Jakies za i przeciw.
Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
pozdrawiam
Wojtek
Jeśli to ma być auto tzw. rodzinne to ja bym zaproponował Superba Combi.
Jak dobrze poszukasz to za 150 tyś. zł można się załapać na 3.6 V6 260KM
(DSG i 4x4) w standardzie.
Mankamentem może być zużycie paliwa wtedy jako alternatywa wersja 2.0 TSI
(DSG w standardzie) + max wyposażenie + opjonalnie virus ;)
-
50. Data: 2011-06-07 22:12:42
Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
Od: MM <k...@g...pl>
Dnia 07-06-2011 o 08:11:42 Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):
> O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu
> wygląda
> jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek,
i do tego cały tłumik z tyłu wygląda, nic osłonięte.