  • 41. Data: 2011-06-07 08:45:52
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    news:p9fqd5ujpnrj$.dlg@myjk.org...
    > Mon, 6 Jun 2011 16:58:46 +0200, Yogi(n)

    liart

    > O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu
    > wygląda
    > jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek, biorąc
    > pod uwagę jak ładnie wygląda front.

    I to, jak zgrabnie wygląda sedan. A zwłaszcza mając w pamięci tyłek concept
    cara.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    2/2f/Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X%29_rea
    r.jpg/800px-Mitsubishi_Concept_Sportback_%28Lancer_X
    %29_rear.jpg
    http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2007/06
    /mitsubishi_lancer_sportback_official_4.jpg

    Cóż, pewnie księgowi projektowali tył:
    http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/Pierwsze_zdje
    cia_lancera_2606577.JPG

    Ale i tak wygląda lepiej od niejednego kombi ;-)
    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 42. Data: 2011-06-07 13:16:44
    Od: Mario <c...@o...pl>

    w przełańczaniu
    > przycisków.

    ale o co Ci chodzi?

    pozdrawiam
    mario

  • 43. Data: 2011-06-07 15:44:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Myjk wrote:

    > Mon, 6 Jun 2011 11:30:48 +0000 (UTC), wojtekl

    > Audi? W tej cenie to co prawda tylko A4, ale ponieważ przesiadasz
    > się z Passata... to z pewnością nie będzie gorzej. ;)

    Ostatnio tak jechałem na zmianę, kumpel mnie do drugiego podrzucił
    focusem i tam się przesiadłem do nowiutkiej A4.

    Nie wiem kto nazwał A4 samochodem klasy średniej (D), ale chyba
    musiał być wtedy na haju.

    Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
    A4.
    Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 44. Data: 2011-06-07 17:24:07
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-06-07 15:44, Massai pisze:

    > Focus, który jest samochodem klasy C, jest znacznie obszerniejszy od
    > A4.
    > Gruby nie jestem ale w tej A4 czułem sie jak w maluchu.

    Bardzo dziwne odczucia. Obecnie A4 jest dużo większe od swoich
    konkurentów - BMW 3 i Mercedesa C-klasse. Może jakieś skrzywienie do
    Focusa, ewentualnie czas zacząć jeździć dostawczakiem?:)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 45. Data: 2011-06-07 19:00:08
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:

    > Elektroniczna szpera IMHO należy do wad, szybko można zagotować hamulce.
    > Torsen generalnie radzi sobie wszędzie w rzeczywistości, pseudo-wady są
    > obnażane tylko w 'syntetycznych' testach, które mają się nijak do
    > rzeczywistości :)

    Własnie wady torsena są obnażane w rzeczywistości - w prostych przypadkach
    na śniegu i lodzie gdzie wszystkie koła mają podobnie niską przyczepność
    choć czasem i zdarzają się wpadki że jedna strona kół ma większą
    przyczepność a i tak sobie nie radzi...było/jest wiele filmików na youtubie.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 46. Data: 2011-06-07 19:03:15
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości:

    >w przełańczaniu
    >
    > ale o co Ci chodzi?

    O dotyk ;-p

    > pozdrawiam
    > mario

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 47. Data: 2011-06-07 19:05:47
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał w wiadomości:

    > Pewnie będzie narzekał na ilość miejsca z tyłu. :)

    Ale nie pisał że będzie woził z tyłu koszykarzy ;-)

    > Bo auto ma taką sylwetkę, że obniża się ku tyłowi.
    > Ale to trzeba sprawdzić osobiście.
    >
    > Poza tym się podpisuję pod propozycją.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 48. Data: 2011-06-07 19:08:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-07 01:04, RoB pisze:
    > To auto jest dla lansu, a nie do uzytku.

    Bo?

  • 49. Data: 2011-06-07 19:43:00
    Od: "Grabosz" <g...@o...pl>

    Użytkownik " wojtekl" napisał w wiadomości grup

    Witam!
    Poszukuje nowego auta. w zwiazku z tym, ze auto ma byc rodzinne(2 osoby
    dorosle i 2 dzieci) szukam Kombi.
    dotychczasowym autem przejechalem przez 4 lata 90 tys. (Passat 2.0 TDi 170
    koni, highline).
    Auto ma być ciche, szybkie, w miare ekonomiczne.
    ogladalem juz Accorda, Avensis, C5, 508, x3, ale za cholere nie moge sie
    zdecydowac.
    W sumie c5, auto ktore ostatnio ogladalem wpadlo mi w oko. oferuje w miare
    bogate wyposazenie w zamian za rozsadna cene. Nie wiem czy warto sie pchac w
    c5 z silnikiem 1.6 THP 155 KM (turbobenzyna). w sumie nowa, ale nie wiem czy
    do konca bezawaryjna konstrukcja.
    Pomozcie, moze polecicie cos wartego uwagi????
    Jakies za i przeciw.
    Aha, najlepiej z automatyczna skrzynia biegow.
    pozdrawiam
    Wojtek

    Jeśli to ma być auto tzw. rodzinne to ja bym zaproponował Superba Combi.
    Jak dobrze poszukasz to za 150 tyś. zł można się załapać na 3.6 V6 260KM
    (DSG i 4x4) w standardzie.
    Mankamentem może być zużycie paliwa wtedy jako alternatywa wersja 2.0 TSI
    (DSG w standardzie) + max wyposażenie + opjonalnie virus ;)

  • 50. Data: 2011-06-07 22:12:42
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 07-06-2011 o 08:11:42 Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > O nie, tylko nie ten pasztet! ;) Znaczy się mam na myśli, że z tyłu
    > wygląda
    > jak Lanos -- nie wiem jak można było tak strasznie spieprzyć tyłek,

    i do tego cały tłumik z tyłu wygląda, nic osłonięte.