  • Data: 2011-06-07 01:49:43
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 01:01:32 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > http://www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_
    cennik_2011.pdf
    > Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4.

    O, faktycznie. Nawet nie wiedziałem, że ten MY nie ma już Q4.
    Pewnie wyleciało razem z Euro 5 i mocnymi silnikami.

    > na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie
    > wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń'
    > jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

    Alfa ogólnie sama nie wie, czego chce.

    Ale są jakieś jaskółki - 4C i zapowiadane silniki w Giulii, w tym V6
    300KM. Pożywiom, uwidim.

    > To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się
    > oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia
    > wypracowywana przez lata.

    Co nie zmienia tego, że ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto
    oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu.

    > 1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN,

    Chyba wersja "4 koła i wlew paliwa"?

    Na szybko wrzuciłem w Allegro "Audi A1" i wszystkie >100k mają 1.4 122KM,
    strach pomyśleć ile by to 185KM kosztowało. Np.:

    http://otomoto.pl/audi-a1-1-4-tfsi-122-km-stronic-C1
    6900149.html
    http://otomoto.pl/audi-a1-ambition-testowy-od-dealer
    a-C16161708.html

    Jedyne co tu widzę z "bajerów" to ksenony. Nawet automatyczną klimę ma
    tylko jeden z nich. Chora cena jak za małe, miejskie toczydło.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl