  • Data: 2011-06-07 22:24:59
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w wiadomości:

    >Tyle, że to nic nie wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa
    >'wyścig zbrojeń' jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

    Selespeed im nie wyszedł. Ale Delta Integralle, 156, 159 a obecnie Giulietta
    QV nieco schłostała na Nurburgringu Golfa GTi VI o 4 sekundy -
    http://www.racingforum.pl/Alfa-Romeo-Giulietta-QV-vs
    -VW-Golf-VI-GTI-t87786.html

    Owa Julia również we wnętrzu jest piękna w stosunku do ww. Gofera 5.5.
    W środku wykończenie miażdży za tą cenę. Śmiem twierdzić że ta czerwona
    skóra jest lepszej jakości niż w C-Classie 204 (przed liftem bo w takiej
    siedziałem) i w SLK za które Zasada winszuje sobie ponad 200 k zł co jest
    żałosne.
    Jedyna wada tejże pięknej Julii to, to że pomimo iż ma 4 miejsca to jeśli
    kierowca ma ponad 190 cm to z tyłu _n i e_ ma już miejsca na nóżki nawet dla
    5-letniego dziecka w foteliku. Ale kurcze za taką cenę, którą za 3 lata
    będzie niższa o 50 % (czyli podobnie co Gofer) to kurka wodna Julia jest
    cudna ;D

    Pozdr.

    --
    Bugatti