  • Data: 2011-06-07 08:24:38
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 7 Jun 2011 01:49:43 +0200, Borys Pogoreło

    > Co nie zmienia tego, że ceny są IMO od czapy w stosunku do tego, co auto
    > oferuje. :) Ot, podatek od snobizmu.

    Myślę, że to jest cena za praktycznie dowolną możliwość konfiguracji auta.
    Tego nie daje żadna inna marka. Mazda dla przykłądu ma 2-3 schematy i
    jedyne co możesz wybrać to czy mieć zwykłe radio czy nawigację. Na tym,
    pomijając naturalnie kolor nadwozia, tapicerki i felg, konfiguracja się
    kończy. "Schematy" są natomiast zależne od regionu. Stąd w 2008-2009 Mazda
    poniosła nieco klęskę na polskim rynku, bo przyjechały do nas kompletnie
    łyse wersje samochodów, a ludzie kupujący salonową M6 mają już nieco więcej
    kasy i co za tym idzie większe potrzeby. Na korzyść Audi przemawia także
    jakość wykonania i tu nie ma się z czym spierać. Począwszy od A4 nie ma się
    do czego przyczepić, długo nie usłyszy się w środku skrzypienia,
    trzeszczenia czy telepania. Moja Mazda6 *od* *nowości* w zimne dni hałasuje
    gdzieś przy styku deski z przednią szybą, wyciszenie przednich nadkoli
    pozostawia wiele do życzenia (jadąc po kałużach ma się wrażenie, że woda
    wlewa się do środka). Są to oczywiście pierdoły, do których nawet ja,
    jestem w stanie się przyzwyczaić. Mimo to w Audi takich prostych skuch się
    nie doświadcza i za to się właśnie płaci.

    --
    Pozdor Myjk