  • Data: 2011-06-07 01:01:32
    Temat: Re: Jaki nowy firmowy do 150 tys. PLN
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-07 00:09, Borys Pogoreło pisze:

    > 159 Q4 to AFAIR też jest torsen.

    http://www3.alfaromeo.pl/katalogi/alfaromeo/159/159_
    cennik_2011.pdf
    Tutaj nic nie wiedzą nt. ceny 159 Q4.
    Jasne, Alfa ma napęd na 4 koła, tylko, że w jednej, topowej wersji. Ja
    na to mogę przytoczyć S4 B8 ze szperą i 3.0TFSI. Tyle, że to nic nie
    wnosi do dyskusji - od dłuższego czasu Alfa przegrywa 'wyścig zbrojeń'
    jeśli chodzi o osiągi, więc nie ma co się licytować.

    > Zaś Audi ma ceny od czapy, delikatnie mówiąc.

    To tak samo jakbyś napisał, że Rolex ma ceny od czapy. Nie ma co się
    oszukiwać, nie ta klasa aut, nie ten 'target', nie ta opinia
    wypracowywana przez lata. Po prostu Alfa kilkoma wpadkami przypięła
    sobie miano awaryjnej marki - muszą coś sprzedawać, więc muszą zejść z
    ceny, bo inaczej tylko 'alfisti' by kupowali Alfy - marka by padła :)

    > Ostatnio znajomy mi wkleił jakieś A1. 120 tys. zł. NETTO!

    1.4TFSI 185KM (topowy silnik) kosztuje 106k PLN, pewnie dołożone
    niepotrzebnych bajerów w opór. Szczerze to wolałbym A3, A1 mi się
    niezbyt podoba - to trochę podobnie jak z Audi A2.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek