  • Data: 2010-07-26 10:46:47
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    w wiadomości news:i2hmho$r1n$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:
    >
    > To znajdź sobie na allegro tylny zderzak w kolorze deep blue.
    > Jak patrzyłem, to ogólnie było zderzaków sztuk 1, oczywiście nie
    > w kolorze.

    Bo ceed to nowe auto, rynek sie jeszcze nie rozwinal :-)
    Zderzakow do mondeo 29 stron, np zielonych troche mniej, ale
    http://allegro.pl/item1158357967_ford_mondeo_mk2_96_
    00_zderzak_w_twoim_kolorze.html
    nowka sztuka, 240zl, kolor dowolny :-)

    Co prawda tak mowiac szczerze - zderzak czesc istotna dla
    bezpieczenstwa, za zamontowanie wloskiego nalezy sie wyplata
    dodatkowa :-)

    > Albo ze trzy wyroki, w których zasądzono np. 10 czy 20% wartości.

    Precedensy w polskim systemie nie obowiazuja.

    > Ludzie boją się sądów, to i takie są efekty.

    Ale ja nie o ludziach, tylko o prawnikach :-)

    Czekamy. Napisz jak zlozysz pozew.

    J.