  • Data: 2010-07-26 11:05:56
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i2ji1e$71f$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i2hmho$r1n$1@news.onet.pl...

    > Bo ceed to nowe auto, rynek sie jeszcze nie rozwinal :-)

    A przeciez o nim mówimy, więc swoje wrażenia ze eksploatacji 30 letniej
    Sierry możesz sobie w buty włożyć.

    > Precedensy w polskim systemie nie obowiazuja.

    Ale pozwalają na uprawdopodobnienie powstania szkody.

    > Ale ja nie o ludziach, tylko o prawnikach :-)

    Filmów się naooglądałeś.

    > Czekamy. Napisz jak zlozysz pozew.

    Na razie czekam na wynik ostatniego odwołania.
    Zna ktoś jakiegoś prawnika specjalizującego się w komunikacyjnych szkodach z
    Poznania?