  • Data: 2010-07-27 18:33:23
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand wrote:

> [...]
    > typu UŻYWANYCH powoduje, że są one porysowane do granic możliwości. Poza
    > tym masz szanse, że trafisz na zderzak po jakimś małym klejeniu itp. Co
    > się dzieje dalej - zakładamy, że zamontowałeś używkę i pomalowałeś. Masz
    > kolejną stłuczkę. Z tej używki schodzi lakier i widać, że pod spodem
    > jest inny kolor. Ubezpieczyciel wypłaca Ci następnym razem 30% wartości
    > zderzaka, bo przecież miałeś używany to sobie taki znowu kupisz. W
    > sądzie nie masz szans na walkę - zderzak był używany i teraz cenę
    > ubezpieczyciel może wziąć zupełnie z czapki.

    A kto mówi o znalezieniu zderzaka już w odpowiednim kolorze? To
    rzeczywiście jest zazwyczaj niewykonalne. Należy znaleźć w podobnym
    kolorze a potem polakierować i tyle. A wszelkie naprawy zderzaka
    doskonale widać.

    > I kolejne pytanie - KTO ma szukać tego używanego zderzaka? Poszkodowany,
    > marnując swój czas? Kto mu za to zwróci pieniądze? Jaką masz gwarancję,
    > że zakup np. wysyłkowy nie skończy się tym, że dostaniesz zderzak
    > popękany na skutek nieodpowiedniego transportu?

    A jaką masz gwarancję, że ASO nie spartoli roboty? Korzystam z usług
    różnych warsztatów i tylko ASO spieprzyło sprawę i to dwa razy. Raz nawet
    musiałem wymienić łożysko w "garażowym" zakładzie (spieszyło mi się) i
    zrobili to dobrze.

    > To widocznie masz zero zniżek, więc bardzo małe doświadczenie jako
    > właściciel samochodu. Jak sobie trochę różnymi samochodami pojeździsz i
    > trochę się z ubezpieczalniami poszarpiesz o należne Ci pieniążki - to
    > wtedy zmieni Ci się światopogląd.

    Czy to nie Ty czasem pisałeś o wyciąganiu wniosków z sufitu? Nie wiem ile
    mam niżej, ale one się tutaj w ogóle nie liczą bo auto jest firmowe. OC
    wychodzi drogo, ale za to AC jest tanio. Ogólnie pakiet wychodzi taniej
    niż w e-ubezpieczalniach i ma większy zakres ubezpieczenia.

    --
    ignorance is bliss