    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki laptop?
    Date: Wed, 21 Oct 2009 12:00:46 +0200

    Użytkownik "Seoman" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hbmjo2$798$...@i...gazeta.pl...
    > Witam i o pomoc pytam,
    > Znajomej buchnęli laptopa i obiecałem, że pomogę wybrać coś nowego.

    Z domu ukradli?

    Ma być
    > tanio i dobrze :) Sprzęt używany będzie głównie w domu, więc nie musi mieć
    > super-wyżyłowanej baterii i nie musi być lekki jak piórko - aczkolwiek
    > przyjemnie byłoby gdyby jednak nie padał po 5 minutach i nie był wielką
    > cegłą.

    Stacjonarny

    Matryca matowa i raczej większa niż mniejsza - sprzęt będzie służył
    > między innymi do oglądania filmów.

    Filmy ogląda się na tv, a nie na matrycy w laptopie.

    > Oczywiście jakieś wifi się przyda.

    Każdy nowy laptop ma wi-fi.

    Ma być prosto w obsłudze,

    to zależy od systemu, a nie od laptopa.

    > Sprzęt ma być nowy i raczej nie droższy niż 2 tysiące - a najlepiej
    > możliwie tani. Jaki producent, żeby nie było kłopotu z awaryjnością i
    > serwisem? Jaki model?

    Unikaj acerów, do FS mam mieszane uczucia, a HP compaq jest składany z
    budżetowych części.