  • 1. Data: 2009-10-21 09:20:00
    Temat: Jaki laptop?
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl>

    Witam i o pomoc pytam,
    Znajomej buchnęli laptopa i obiecałem, że pomogę wybrać coś nowego. Ma być
    tanio i dobrze :) Sprzęt używany będzie głównie w domu, więc nie musi mieć
    super-wyżyłowanej baterii i nie musi być lekki jak piórko - aczkolwiek
    przyjemnie byłoby gdyby jednak nie padał po 5 minutach i nie był wielką
    cegłą. Matryca matowa i raczej większa niż mniejsza - sprzęt będzie służył
    między innymi do oglądania filmów. A głównie - buszowanie po internecie i
    Office. Do czego na pewno nie - do grania, więc odpada mocna grafika.
    Oczywiście jakieś wifi się przyda. Ma być prosto w obsłudze, komputer będzie
    traktowany bardzo użytkowo, nikt nie będzie przy nim grzebał, kombinował,
    ani dłubał.

    Sprzęt ma być nowy i raczej nie droższy niż 2 tysiące - a najlepiej możliwie
    tani. Jaki producent, żeby nie było kłopotu z awaryjnością i serwisem? Jaki
    model?

    Pozdrawiam i z góry dzięki,
    Seoman

  • 2. Data: 2009-10-21 10:00:46
    Temat: Re: Jaki laptop?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Seoman" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam i o pomoc pytam,
    > Znajomej buchnęli laptopa i obiecałem, że pomogę wybrać coś nowego.

    Z domu ukradli?

> [...]
    > super-wyżyłowanej baterii i nie musi być lekki jak piórko - aczkolwiek
    > przyjemnie byłoby gdyby jednak nie padał po 5 minutach i nie był wielką

    Stacjonarny

    Matryca matowa i raczej większa niż mniejsza - sprzęt będzie służył
    > między innymi do oglądania filmów.

    Filmy ogląda się na tv, a nie na matrycy w laptopie.

    > Oczywiście jakieś wifi się przyda.

    Każdy nowy laptop ma wi-fi.

    Ma być prosto w obsłudze,

    to zależy od systemu, a nie od laptopa.

    > Sprzęt ma być nowy i raczej nie droższy niż 2 tysiące - a najlepiej
    > możliwie tani. Jaki producent, żeby nie było kłopotu z awaryjnością i
    > serwisem? Jaki model?

    Unikaj acerów, do FS mam mieszane uczucia, a HP compaq jest składany z
    budżetowych części.

  • 3. Data: 2009-10-21 10:40:13
    Od: Radoslaw Lesniewski <b...@g...com>

    On 21 Paź, 12:00, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Z domu ukradli?

    Tak, włamali się. W zasadzie "włamał się".

    > Stacjonarny

    "_Głównie_ w domu". Laptop.

    > Filmy ogląda się na tv, a nie na matrycy w laptopie.

    Coś Ty? Przekażę jej.

    > to zależy od systemu, a nie od laptopa.

    Czekaj... Który to laptop ma Page Up i Page Down na tych samych
    przyciskach, co Home i End, przełączane klawiszem funkcyjnym? Chyba
    Fujitsu. Nie, to nie zależy tylko od systemu.

    > Unikaj acerów, do FS mam mieszane uczucia, a HP compaq jest składany z
    > budżetowych części.

    Czyli co?

    Pozdrawiam,
    Seoman

  • 4. Data: 2009-10-21 11:39:59
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:

    > Unikaj acerów, do FS mam mieszane uczucia, a HP compaq jest składany z
    > budżetowych części.

    Tu jest całkiem niezły Acer:
    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/acer-aspir
    e-7540g-304g50-w7hp.bhtml#content_3c