  • 21. Data: 2009-10-28 17:32:00
    Temat: Re: Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
    Od: "Jarek Czajka" <y...@o...pl>

    Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hc6ff0$nrq$1@news.onet.pl...
    > Witam grupowiczów,
    >
    > proszę o polecenie darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny
    > mógłby się synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny
    > program - zależy mi na automatyzacji procesu).
    >
    > MS Outlook odpada ze względu na koszt zakupu.
    >
    > Pozdrawiam

    Jeżeli masz Vistę lub "Siódemkę" to synchronizacja z wbudowanym "Kalendarzem
    systemu Windows" - działa bez problemów. Jeżeli inny - to Google Calendar
    ale przez funkcję "Mail for Exchange" - musisz sprawdzić czy 6230 obsługuje.
    Właściwie nie jest to synchronizacja przez PC Suite ale można ustawione
    spotkania wrzucić do kalendarza PCS

    Jarek

  • 22. Data: 2009-10-28 17:34:17
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > ciach ble-ble
    > Znaczysia - W.G. nie zna i dużo o tym niewiedzeniu napisał.
    > A może jednak ktoś zna odpowiedź na zadane przez OP pytanie?

    WG też mnie zmęczył, ale jak się wczytasz w jego tok myslenia, to zdaje się
    mieć rację.
    Kupujesz telefon z outlookiem. Instalujesz i uzywasz.
    Nie czytałem licencji outlooka, ale ide o mały zakład, że nie ma
    ograniczenia w korzystaniu z MS Outlook od SPV z innym telefonem.
    Przem

  • 23. Data: 2009-10-28 21:04:32
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Przemek pisze:

    > Kupujesz telefon z outlookiem. Instalujesz i uzywasz.
    > Nie czytałem licencji outlooka, ale ide o mały zakład, że nie ma
    > ograniczenia w korzystaniu z MS Outlook od SPV z innym telefonem.

    Pod warunkiem, że outlook z SPV nie jest trialem... :-)

    --
    sendilkelm

  • 24. Data: 2009-10-29 15:55:35
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2009 18:34:17 +0100, Przemek napisał(a):

    > WG też mnie zmęczył, ale jak się wczytasz w jego tok myslenia,
    > to zdaje się mieć rację.

    Jednak nie jest to w najmniejszym stopniu odpowiedź
    na zadane pytanie. Pomoc w rozwiązaniu tkwiącego w
    pytaniu problemu - być może. Możemy dyskutować
    (gdzieś w podwątku, w innym wątku) o zasadach
    licencjonowania MS, jednak jako dygresja.

    Ja znam zasady licencjonowania, ba! jestem
    legalnym użytkownikiem MS O-ka
    (użytkownikiem?, licencję/e mam - nie używam)
    jednak z chęcią poznałbym alternatywy. To mnie
    przwiodło do tego wątku. Bicie piany ala WG
    mnie odwiodło ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2009-10-30 00:42:18
    Od: Aru <c...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Proszę:
    > 59 zł - http://www.allegro.pl/item797514576_spv_c500_nie_wla
    cza_sie.html
    > 90 zł -
    > http://www.allegro.pl/item784511177_microsoft_outloo
    k_2002_oem_eng.html

    > aukcje które się zapewne zakończą w okolicy tej ceny:
    > http://www.allegro.pl/item791444042_spv_c600_uszkodz
    ony_prwdopodobnie_soft.html

    > itp, itd.. starsze telefony miały w komplecie pełną licencję na Outlooka
    > 2002.
    > Kupić, zostawić CD z najlejką licencyjną, powiedzmy jeszcze, że
    > rozpłaszczone pudełko, reszta do kosza i mamy Outlooka za parę złotych

    na 99% szybko da się sprawdzić że to oem do HTC czy spv, równie dobrze
    można sobie pirata zainstalować, ten sam stopień legalności

  • 26. Data: 2009-10-30 06:43:25
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Aru napisał(a):

    > na 99% szybko da się sprawdzić że to oem do HTC czy spv, równie dobrze
    > można sobie pirata zainstalować, ten sam stopień legalności

    Niezupełnie. Użytkowanie oprogramowania niezgodnie z umową
    nie narusza polskiego prawa karnego (najwyżej MS może wytoczyć Ci
    proces cywilny). Nielegalne kopiowanie oprogramowania narusza prawo.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 27. Data: 2009-10-30 06:45:03
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    paranoix napisał(a):

    > proszę o polecenie darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny
    > mógłby się synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny
    > program - zależy mi na automatyzacji procesu).

    Widziałem kiedyś chyba wtyczkę do Mozilla Ligthning (synchronizacja z tel.),
    ale głowy nie dam.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 28. Data: 2009-10-30 10:29:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 01:42:18 +0100, Aru napisał(a):

    > na 99% szybko da się sprawdzić że to oem do HTC czy spv, równie dobrze
    > można sobie pirata zainstalować, ten sam stopień legalności

    Doczytaj to i owo, zanim zaczniesz się ośmieszać.
    OEM jest legalny dokąd jest zakupiony ze sprzętem do którego jest
    przeznaczony. Licencja nie nakazuje usunięcia programu w razie zmiany
    telefonu lub posiadania więcej niż jednego urządzenia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2009-10-30 14:23:33
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał

    > Znaczysia - W.G. nie zna i dużo o tym niewiedzeniu napisał.
    > A może jednak ktoś zna odpowiedź na zadane przez OP pytanie?

    Ale to co napisał Waldek ma sens. Telefon do piwnicy, a Outlooka na komputer
    i używać.

    Zbigniew Kordan