  • 11. Data: 2009-10-27 12:40:01
    Temat: Re: Jaki kalendarz do synchronizacji z Nokia PC Suite?
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > wróć, MS Office oczywiście

    Właśnie po to, żeby mi nikt nie proponował opcji zakupu MS Office - bo
    tą opcję już znam i bez pytania...

    Jeśli okaże się, że NIE MA alternatywy, to być może się zdecyduję na
    zakup... ale właśnie dlatego się pytam - żeby dowiedzieć się, czy są
    alternatywy, żeby mieć wybór.

    Znasz program-kalendarz dający się automatycznie synchronizować z Nokią?

  • 12. Data: 2009-10-27 12:48:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 13:40:01 +0100, paranoix napisał(a):

    > Właśnie po to, żeby mi nikt nie proponował opcji zakupu MS Office - bo
    > tą opcję już znam i bez pytania...

    Ale nikt ci tego nie proponował - ja również nie. Masz jakieś omamy?
    Ja proponowałem zakup Outlooka za 50 zł.

    > Znasz program-kalendarz dający się automatycznie synchronizować z Nokią?

    to w końcu z Nokią czy PC Suite? Bo już kolejny raz mącisz.

    Jak z Nokią, to Google calendar. Jak z PC Suite to można uzywać kalendarza
    wbudowanego w ten program albo kupić Outlooka za 50 zł.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2009-10-27 12:59:47
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Ale nikt ci tego nie proponował - ja również nie. Masz jakieś omamy?
    > Ja proponowałem zakup Outlooka za 50 zł.

    Skrót myślowy. Miało być: "nie proponował opcji zakupu MS Office / Outlook"

    > to w końcu z Nokią czy PC Suite? Bo już kolejny raz mącisz.

    Znowu pierwszy post:
    "synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny program -
    zależy mi na automatyzacji procesu)"

    Czyli synchronizować z Nokią POPRZEZ Nokia PC Suite LUB inny program,
    jeśli takowy istnieje.

    > Jak z Nokią, to Google calendar. Jak z PC Suite to można uzywać kalendarza
    > wbudowanego w ten program albo kupić Outlooka za 50 zł.

    Nareszcie.

    Szkoda, że nie w odpowiedzi na pierwszy mój post, ale mimo wszystko -
    dziękuję i życzę miłego popołudnia.

  • 14. Data: 2009-10-27 13:09:19
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Waldek Godel pisze:

    > No ale wciąż nie rozumiem, po jaką cholerę pisałeś o PC Suite i jaki to
    > miało mieć cel.
    > Legalnego Outlooka można mieć - jak pisałem wielokrotnie - w przedziale
    > 50-100 zł bez żadnego problemu. Cena 50 zł jest ceną za jaką dziś można go
    > kupić. Z wysyłką wliczoną. Stąd też było pytanie, czy nie stać cię na
    > wydanie 50 zł na program który jest światowym standardem w tej dziedzinie,
    > w zasadzie dla wszystkich telefonów.

    Zdradź mi tajemnicę - jak można zdobyć legalnego Outlooka za 50 zł (z
    licencją do zastosowań komercyjnych najlepiej).

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 15. Data: 2009-10-27 13:34:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:09:19 +0100, Paweł Muszyński napisał(a):

    > Zdradź mi tajemnicę - jak można zdobyć legalnego Outlooka za 50 zł (z
    > licencją do zastosowań komercyjnych najlepiej).

    Nie ma innej licencji dla Outlooka.

    Proszę:
    59 zł - http://www.allegro.pl/item797514576_spv_c500_nie_wla
    cza_sie.html
    90 zł -
    http://www.allegro.pl/item784511177_microsoft_outloo
    k_2002_oem_eng.html

    aukcje które się zapewne zakończą w okolicy tej ceny:
    http://www.allegro.pl/item791444042_spv_c600_uszkodz
    ony_prwdopodobnie_soft.html

    itp, itd.. starsze telefony miały w komplecie pełną licencję na Outlooka
    2002.
    Kupić, zostawić CD z najlejką licencyjną, powiedzmy jeszcze, że
    rozpłaszczone pudełko, reszta do kosza i mamy Outlooka za parę złotych
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2009-10-27 13:48:02
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Kupić, zostawić CD z najlejką licencyjną, powiedzmy jeszcze, że
    > rozpłaszczone pudełko, reszta do kosza i mamy Outlooka za parę złotych

    Jeśli chcemy być w 100% legalni to chyba takie rozwiązanie nie
    przejdzie. Licencja OEM przypisana jest do sprzętu i nie można jej
    przenosić na inne komputery (co nie znaczy, że nie jest to wykonalne).

    http://pl.wikipedia.org/wiki/OEM
    vide: Zalety i wady modelu OEM "Przypisanie oprogramowania do jednego
    komputera lub jego części. Uniemożliwia to ponowną instalację
    oprogramowania na nowszym sprzęcie zakupionym przez użytkownika tego
    oprogramowania. "

  • 17. Data: 2009-10-27 13:49:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:48:02 +0100, paranoix napisał(a):

    > Jeśli chcemy być w 100% legalni to chyba takie rozwiązanie nie
    > przejdzie. Licencja OEM przypisana jest do sprzętu i nie można jej
    > przenosić na inne komputery (co nie znaczy, że nie jest to wykonalne).

    Brawo. Ale ta jest przypisana do telefonu, który właśnie zakupisz za 50 zł

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2009-10-27 13:57:01
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Brawo. Ale ta jest przypisana do telefonu, który właśnie zakupisz za 50 zł

    Ale czy nie jest to licencja na Windows Mobile do tego konkretnego
    telefonu? Potrzebna byłaby przecież taka na zwykłego Windowsa.

  • 19. Data: 2009-10-27 14:09:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:57:01 +0100, paranoix napisał(a):

    > Ale czy nie jest to licencja na Windows Mobile do tego konkretnego
    > telefonu? Potrzebna byłaby przecież taka na zwykłego Windowsa.

    A widziałeś kiedykolwiek Windows Mobile luzem albo Outlooka pod Windows
    Mobile?
    I dlaczego w takim razie na płytce jest Outlook pod Windows a nie Windows
    Mobile? Microsoft się pomylił? Kilka milionów razy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2009-10-27 21:09:21
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:09:16 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > proszę o polecenie darmowego kalendarza, który w sposób automatyczny
    > mógłby się synchronizować z Nokią 6230 poprzez Nokia PC Suite (lub inny
    > program - zależy mi na automatyzacji procesu).
    > MS Outlook odpada
    ciach ble-ble
    Znaczysia - W.G. nie zna i dużo o tym niewiedzeniu napisał.
    A może jednak ktoś zna odpowiedź na zadane przez OP pytanie?

    --
    pozdro
    poreba